Hvis du har aktiveret Terapeut Bookings egen online betalingsløsning EasyPay, så vil du også kunne slå online betaling til for dine events. Dette plejer vi at anbefale, især hvis du regner med at modtage en masse deltagere over tid. Online betalingsmuligheden kan blive aktiveret, når du opretter et event eller kursus. Det kan også blive aktiveret for et allerede eksisterende event, ved at klikke på eventet og vælge ‘Rediger event’ –> ‘Indstillinger’.
På samme måde som for ydelser, har du følgende valgmuligheder:
Hvis du vælger at der skal betales inden tilmelding, kan du enten vælge at trække beløbet med det samme eller reservere beløbet og trække det efter eventet er slut. For eventforløb gælder det, at der trækkes efter første event er afholdt, hvis man vælger at beløbet skal trækkes efter.
For at lære mere om EasyPay og hvordan disse online betalinger foregår, tjek vores fulde guide til EasyPay her.
Hvis du foretrækker at sende faktura manuelt til dine deltagere efter deres tilmelding, kan du bruge faktureringsfunktionen i Terapeut Booking. Heldigvis behøver du ikke oprette en separat faktura for hver deltager. I stedet kan du klikke direkte på et event i din kalender og vælge ‘Fakturering’. Her kan du hurtigt markere alle deltagere, og sende dem en almindelig faktura:
Bemærk at standardteksten for faktura vil blive anvendt i denne e-mail. For at redigere denne fakturatekst, skal du gå til ‘Indstillinger’ –> ‘Faktura’ –> ‘Fakturatest’. Du kan også redigere den e-mail der følger med fakturaen. Dette gøres under ‘Indstillinger’ –> ‘E-mail og SMS’, ved kan redigere ordlyden under ‘Faktura’.
For at lære mere om vores faktureringsfunktion i Terapeut Booking, kan du tjekke vores guide ud her.