Betalingsmuligheder for events

Online betalingsløsning

Hvis du har aktiveret Terapeut Bookings egen online betalingsløsning EasyPay, så vil du også kunne slå online betaling til for dine events. Dette plejer vi at anbefale, især hvis du regner med at modtage en masse deltagere over tid. Online betalingsmuligheden kan blive aktiveret, når du opretter et event eller kursus. Det kan også blive aktiveret for et allerede eksisterende event, ved at klikke på eventet og vælge ‘Rediger event’ –> ‘Indstillinger’.

På samme måde som for ydelser, har du følgende valgmuligheder:

  1. Ikke at aktivere online betaling før man tilmelder sig.
  2. Kræve online betaling før man tilmelder sig.
  3. Lade det være op til klienten selv at vælge om de vil betale, før de tilmelder sig.

For at lære mere om EasyPay og hvordan disse online betalinger foregår, tjek vores fulde guide til EasyPay her.

Fakturering

Hvis du foretrækker at sende faktura manuelt til dine deltagere efter deres tilmelding, kan du bruge faktureringsfunktionen i Terapeut Booking. Heldigvis behøver du ikke oprette en separat faktura for hver deltager. I stedet kan du klikke direkte på et event i din kalender og vælge ‘Fakturering’. Her kan du hurtigt markere alle deltagere, og sende dem en almindelig faktura:

Bemærk at standardteksten for faktura vil blive anvendt i denne e-mail. For at redigere denne fakturatekst, skal du gå til ‘Indstillinger’ –> ‘Faktura’ –> ‘Fakturatest’. Du kan også redigere den e-mail der følger med fakturaen. Dette gøres under ‘Indstillinger’ –> ‘E-mail og SMS’, ved kan redigere ordlyden under ‘Faktura’.

For at lære mere om vores faktureringsfunktion i Terapeut Booking, kan du tjekke vores guide ud her.

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close