I indstillingerne for E-mail og SMS, vil du kunne aktivere og redigere alle automatiserede beskeder, der bliver sendt til dine klienter. Du vil også kunne vælge hvilken information der skal tilknyttes beskeden. Automatiske beskeder inkluderer eksempelvis bookingbekræftelse, SMS-påmindelse sendt kl 12 om formiddagen dagen før bookingen finder sted, eller notifikationer der sendes til din egen klinik. For at finde E-mail og SMS-instillingerne, gå til ‘Indstillinger’ i den øverste menu og klik E-mail og SMS.
Alle specifikke beskedfunktioner skal aktiveres manuelt på denne side. Hvis knappen under en beskedfunktion er grøn, betyder det at beskeden er aktiveret.
For at redigere en besked, klik på ‘Rediger E-mail’ eller ‘Rediger SMS’:
Her vil du kunne redigere beskeden der vil blive sendt til dine klienter. I nedenstående tilfælde vil bekræftelsen blive sendt lige efter at klienten har booket en ny aftale:
Ved at klikke på det lille ‘øje’-ikon, kan du vælge hvilken information der skal være synlig i beskeden ud over dit personaliserede indhold. Hvis du eksempelvis ikke ønsker at bekræftelsesbeskeden skal indeholde hvilken ydelse klienten har booket, så klikker du blot på øje-ikonet ved siden af ydelsens navn. Endelig, klik ‘Gem’ for at gemme din besked.
Alle beskedfunktioner er delt op i forskellige kategorier afhængig af deres funktion. I de følgende afsnit vil vi gå gennem de forskellige kategorier og hvordan de kan hjælpe dig med at køre din klinik bedst muligt.
Det er også muligt at få sendt en SMS når en klient booker en aftale i din Online Booking. Det kan være en fordel hvis du er på farten eller ikke altid har adgang til din e-mail. Denne funktion sikrer, at du eller dine medarbejdere altid er opdateret om de seneste bookingforespørgsler, hvilket muliggør hurtigere respons og bedre planlægning af din dag. Derudover reduceres risikoen for misforståelser eller glemte aftaler, da du modtager øjeblikkelige påmindelser direkte på din telefon. Dette giver dig mulighed for at opretholde en mere organiseret og professionel tilgang til dine klientsessioner, hvilket kan bidrage til øget kundetilfredshed og loyale relationer.
For at sætte dette op skal du blot trykke “+ Opret Ny” og vælge “Notifikation – Online Booking”. Når du kommer til siden “Modtagere” kan du vælge hvem beskeden skal sendes til.
Nu misser du ikke når en klient booking en aftale hos dig!
I denne kategori vil du finde alle beskeder der relaterer til bookinger der bliver tilføjet manuelt af dig i kalenderen:
Disse beskeder vil blive sendt til dine klienter, når de har booket en aftale gennem din Online Booking.
Event-beskeder inkluderer alle beskeder relateret til dine events.
Der er også en række andre beskedmuligheder, afhængig af hvilke apps du har aktiveret. Disse inkluderer:
Du kan finde mere information om disse apps og funktioner i ‘Apps’-sektion i hjælpecentreret.