Kom godt igang med Terapeut Booking

Velkommen, og tak fordi du vil prøve kræfter med Terapeut Booking. Vi er glade for at have dig med ombord! At starte noget nyt kan være skræmmende, men vi har sammensat nogle indledende tip og guides for at hjælpe dig med at tage de første skridt og komme godt fra start. Nedenfor tager vi dig gennem hver menu i din Terapeut Booking og viser dig hvordan det virker.

1.

Kalenderen

Kalenderen er dit overblik over dagen, ugen og månederne. Her opretter du nemt aftaler med dine klienter, men vi har også gjort det muligt at oprette private aftaler, holdtræning og lukketider direkte i din kalender. Det giver dig det komplette overblik. Send bekræftelser og påmindelser til dine klienter når aftalerne oprettes – både SMS og Email er helt gratis. Med kalenderen får du:

  • Opret ubegrænset antal kalendere.
  • Registrer dine åbningstider.
  • Tilpas informationen på dine aftaler.
2.

Klienter

I din klientmenu kan du se en oversigt over alle dine klienter. Her kan du rette deres oplysninger og tjekke deres aftaler eller se deres faktura. Al information om dine klienter gemmes sikkert, og vi opfylder alle kravene i GDPR og Datatilsynet for sikker håndtering af persondata. I klientmenuen kan du:

  • Indstil dine klienter som aktive eller inaktive.
  • Send en gruppetekstmeddelelse til valgte klienter eller hele dit bibliotek.
  • Se alle fakturaer for dine klienter.
3.

Ydelser

Sørg for, at alle dine ydelser kan bookes af dine klienter online. Angiv varigheden af ydelserne, og brug spærretiden, hvis du har brug for at rense eller skrive en journal efter behandlingen. Vi holder din kalender opdateret og sikre at du har lige præcist den tid til behandlingerne som du ønsker. Yderligere kan du:

  • Opret enkelt klippekort til dine tjenester.
  • Sorter dine tjenester efter grupper.
  • Aktivér og deaktiver dine tjenester i udvalgte kalendere.
4.

Faktura

Din klinik er også en virksomhed, og det er derfor vigtigt, at tallene og regnskabet stemmer. Hjælp dig selv med fakturamenuen. Funktionen kan let kombineres med online betaling, og så er der næsten intet at gøre. Alt vil blive faktureret og gemt i systemet så du altid har et overblik. Herinde kan du:

  • Send din faktura til klienten.
  • Opret kreditnotaer.
  • Se vigtige nøgletal.
5.

Statistik

Statistik er et værktøj til at skabe en oversigt over dine ydelser og aktiviteter. Hvor ofte bookes ydelser, og hvor meget faktureres via systemet? Dette er nogle af de ting, som statistikmodulet kan hjælpe dig med. Du vil kunne:

  • Se antallet af timer, der er brugt sammen med klienter.
  • Se de fakturerede beløb.
  • Se i hvilke kalendere du har flest bookinger.
6.

Indstillinger

I indstillinger kan du tilpasse alle dine funktioner, så de passer perfekt til dig og din klinik. I indstillingerne åbner du døren til alle dine funktioner og du kan tilpasse dem til dit behov. Du kan få adgang til dine egne abonnementsindstillinger og redigere dine oplysninger. Der er et hav af muligheder, som du kan drage fordel af.

  • Konfigurer dit fakturalayout.
  • Skriv journal skabeloner.
  • Importer eller eksporter data.
7.

Apps

I apps-menuen kan du se de funktioner, som du kan knytte dit system til. Igen har vi et hav af muligheder for din klinik. Indhent samtykke, send sikre beskeder til klienter eller aktiver online betaling.

Rens automatisk dine klienter.
Indstil satsbetalinger til abonnementsbetaling.
Forbind flere brugere til dit system.

Brug for mere hjælp?

Vi har masser af information på tværs af vores blog og sociale kanaler, som du finder nyttige, når du bruger Terapeut Booking. Alternativt, hvis du ikke kan finde det, du leder efter, kan du altid kontakte vores kundeservice.

Kontakt vores kundeservice