Terapeut Booking kundeservice

Vi er her for at hjælpe dig, og uanset om du er nybegynder eller ekspert, har vi oprettet en masse artikler til at guide dig på din vej. Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, kan du selvfølgelig kontakte vores supportteam.

Skriv til os!

Populære video guides

Vi har skabt masser af videoer for mest stillede spørgsmål. Se de tre mest sete her!

Hvad kan jeg forvente af Terapeut Booking?

Link din Online Booking på din hjemmeside

Sådan spiller kalendere, åbningstider og ydelser sammen

Ofte stillede spørgsmål

Dine spørgsmål, besvaret.

Generelt

Hvordan får jeg hjælp?

Det korte svar: [email protected] Vi ønsker at have den bedste kundeservice på markedet, og derfor har vi et team, der venter på at besvare dine spørgsmål hver eneste dag året rundt. Vi stræber efter at besvare alle e-mails inden for 24 timer, men oftest vil du opleve endnu kortere svartider.

Hvad koster det?

Vi har to forskellige måder at man som bruger betaler for Terapeut Booking. Den første er et årligt abonnement man betaler med det samme. Her får man en månedspris som svarer til 199 kr. ex moms. Hvis man derimod vil betale månedligt kan man også det. Så betaler man en månedspris på 249 kr. ex. moms.

Er det robotter som svarer mine mails?

Slet ikke! Hos Terapeut Booking tror vi på ægte, menneskelig kontakt, og det er derfor, vi har et lille team af virkelige mennesker, der står klar til at besvare alle spørgsmål, du måtte have, og måske endda få dig til at smile lidt undervejs :-)

Behøver jeg et CVR nummer?

Nej, du behøver ikke et CVR nummer for at have en konto.

Hvad koster SMS påmindelser?

De er helt gratis.

Har Terapeut Booking en app?

Nej, ikke i app-store på iPhone eller Android. Men du kan nemt gå til din browser og bruge Terapeut Booking. Systemet er bygget til at virke på tværs af alle dine enheder.

Din Online Booking

Hvad er mit bookinglink?

1. Log ind på din konto 2. Gå til "indstillinger"->"online booking" 3. Tryk på "Klik her for at se din online booking" 4. Kopier adresselinjen i browseren

Jeg har oprettet en ydelse, men jeg kan ikke se den online?

Gå til menuen "ydelser". Tryk på den ydelser du ikke ser online for at redigere. Her trykker du på fanen "online booking" og tænder for kontakten så den er grøn. Opdater din online booking side i browseren og tjek igen.

Kan jeg designe min egen online booking side?

Det kan du i hvert fald. Gå til menuen "indstillinger"->"online booking". Der ser du alle indstillinger som er mulige med din online booking. Ændre dine intervaller og regler for booking.

Hvordan indsætter jeg min online booking på min hjemmeside eller facebook side?

Din online booking er et link. Det vil sige det kan indsættes alle de steder du vil have det vist. Gå blot til din online booking side og kopier din URL (adresselinje) og sæt det ind hvor du vil have det vist.

GDPR og sikkerhed

Hvordan er data gemt?

Alt data er gemt krypteret og sikkert på danske servere. Du kan læse alle information angående vores sikre måde at håndtere persondata i din databehandleraftale (DPA). Gå til menuen "indstillinger"->"profil" og hent din DPA.

Hvordan kan jeg kommunikere sikkert med mine klienter?

Vi har en applikation du kan installere i menuen "apps". Den hedder Sikre Beskeder og åbner en chat funktion mellem dig og klienten som er 100% krypteret.

Hvordan kan jeg gøre min konto endnu mere sikker?

Du kan aktivere appen "To faktor login". Dette giver dig et ekstra lag sikkerhed ved login så du kan være mere end sikker på ingen anden logger ind end dig. Find din i din appstore inde i systemet.

Sygeforsikringen "danmark"

Hvordan kommer jeg igang?

Sygeforsikringen "danmark" skal aktiveres i menuen "apps". Herfra følger du opsætningsguiden og matche dine ydelser. Husk, at du skal kontakte dit lokalkontor og informere om at Terapeut Booking er din IT-leverandør.

Hvem er min IT-leverandør?

Det er Terapeut Booking. Alle ydernumre er koblet op på en IT-leverandør. Du skal derfor sikre dig at du kan indberette med os ved at bede "danmark" bekræfte vi er registreret som din IT-leverandør.

Hvordan indberetter jeg til sundhedsforsikringer som Danica og Skandia?

Du skal oprette en faktura i menuen "faktura". Herefter redigere du modtagerens information ved at trykke på den lille blyant i hjørnet i feltet. Tilpas oplysningerne så det er Danica eller Skandias adresse, navn osv som framgår. Derfra indberetter du som du plejer til "danmark".

Mine indberetninger bliver ikke sendt?

Oftest skyldes det at "danmark" ikke har markeret Terapeut Booking som din IT-leverandør. Du skal derfor kontakte dit lokalkontor og bede dem opdatere dette. Den gode nyhed er, at når dette er gjort sender vi alle dine tidligere oprettede indberetninger afsted automatisk den følgende nat.

Hvor ofte indberettes mine faktura?

Vi sender indberetningerne alle nætter kl. 03:00.

Kalender

Jeg kan ikke oprette aftaler før 9 eller efter 17?

Gå til menuen "indstillinger"->"kalender" og tilpas din kalendertidsramme til de tider du vil kunne se. Husk, åbningstider skal rettes særskilt i kalender menuen hvis du har online booking aktiveret.

Hvordan opretter jeg flere kalendere?

Gå til kalenderen og tryk "mine kalendere". Der kan du oprette så mange du vil.

Faktura

Kan jeg rette en godkendt faktura?

Nej. Faktura som er godkendte kan ikke ændres. Derfor skal du oprette en kreditnota og oprette en ny faktura med korrekt data.

Kan jeg fjerne klientens CPR fra faktura?

Ja, det kan du tro. Gå til menuen "indstillinger"->"faktura" og skjul CPR numre.

Dinero, Billy og E-conomic

Koster integrationen noget?

Nej. Vi håndterer synkroniseringen fra Terapeut Booking til dit regnskabsprogram. For at sende data kræver det dog et betalt abonnement hos det regnskabsprogram du har valgt.

Hvad overføres fra Terapeut Booking?

Vi synkroniserer klienter, ydelser og faktura (oprettet fremadrettet efter forbindelsen er startet)

Modtager Terapeut Booking data?

Nej. Forbindelsen går kun en vej og det er fra Terapeut Booking til regnskabsprogrammet.

Kan jeg overføre faktura oprettet i Terapeut Booking med tilbagevirkendekraft?

Nej. Kun faktura oprettet efter forbindelsen er etableret kan overføres.

Hvordan kommer jeg i kontakt?

Vores supportteam er altid klar til at hjælpe dig. Vores kundeservice er bedømt til 5 ud af 5 fra vores brugere. Vi ønsker at holde support let, hurtigt og effektivt, så vi kører al vores support via e-mail, hvilket betyder, at der ikke er noget nyt system for dig at få dit hoved rundt. Du kan blot åbne din egen e-mail og kontakte os på [email protected] og en venlig kollega i vores team vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Send os en E-mail