Administrer dine events

Administrative værktøjer

Når du har oprettet et event, kan du klikke på eventet i din kalender, og derved finde alt på har brug for til at administrere eventet. Værktøjerne er der til at hjælpe dig med at styre dine indstillinger og holde styr på tilmeldinger, betalinger og lignende. Fem alternativer kan findes i den øverste menu for dit specifikke event: Overblik, Deltagere, Besked, Fakturering, og Historik.

Overblik

  • Her finder du nøgletal for dit event, f.eks. det bekræftede antal deltagere eller ledige pladser.
  • Rediger dit event, eksempelvis hvis du ønsker at lukke for yderligere tilmeldinger.
  • Se tilmeldingsformularen og fremtidige events på din Online Booking-side.

Deltagere

  • Se detaljer om dine deltagere
  • Tilføj manuelt klienter til som deltagere til dit event.
  • Se faktura- og betalingsstatus for dine deltagere.

Ved at klikke på de små prikker under ‘Mere’, kan du foretage yderligere handlinger for specifikke klienter:

Besked

Under dette punkt kan du sende yderligere beskeder og opdateringer til alle dine deltagere på én gang. Disse vil blive sendt til dine klienter med det samme.

Fakturering

Havde du undret dig over hvordan du skulle fakturere over 100 deltagere? Ingen grund til bekymring, for under ‘Fakturering’ kan du ganske nemt oprette og sende faktura for alle deltagere der endnu ikke har modtaget en faktura:

Historik

Historik-sektionen vil vise dig en tidslinje af alle nye opdateringer og tilmeldinger til dit event:

Yderligere indstillinger

Der er også nogle yderligere indstillinger, der vil hjælpe dig med at holde styr på dine events. For at finde disse muligheder, skal du klikke på ‘Indstillinger’ i den øverste menu og derefter vælge ‘Events’.

Klient Login

Klient Login lader dine klienter logge sig ind på deres personlige Terapeut Booking-profil gennem din Online Booking. Her kan de tilmelde sig dine events, annullere deres tilmelding, modtage krypterede beskeder eller filer fra dig, og meget mere. For at lære mere om hvad Klient Login-funktion består af, se vores relaterede guide her.

For at aktivere Klient Login for dine events, må du aktivere denne funktion under ‘Indstillinger’ -> ‘Online Booking’ -> ‘Klient Login’. Derefter kan du gå tilbage til ‘Indstillinger’ -> ‘Events, og redigere dine Klient Login-muligheder for events.

  • Kræv login for event tilmelding. Dette vil gøre det til et krav for dine klienter at de skal logge ind før de registrerer sig på dine events.
  • Afmeld eventtilmelding. Dette vil lade dine klienter afmelde deres tilmelding til både event og eventforløb. Bemærk at det for nuværende ikke er muligt at sætte en deadline for sådanne afmeldinger. Dette betyder at dine klienter vil kunne afmelde deres tilmelding på et hvilket som helst tidspunkt før eventet eller forløbet finder sted.

Mailchimp

Hvis du har aktiveret MailChimp i Terapeut Bookings ‘Apps’-menu, så kan du lade dine klienter tilmelde sig dit nyhedsbrev, når de booker et event:

Læs mere om Terapeut Bookings integration med MailChimp her.

Felter

Akkurat som ved almindelige ydelser, kan du også redigere felterne i din tilmeldingsform for events. Dette lader dig automatisk samle al den nødvendige information om dine deltagere. Dine klienter vil altid skulle oplyse deres e-mail, når de tilmelder sig et event.

Note: Med app’en ‘Ekstra felter’, kan du oprette og tilføje dine egne felter til tilmeldingsformen. Lær mere om ‘Ekstra felter’-app’en her!

Andre indstillinger

Endelig er der nogle yderligere indstillinger der kan findes på denne side. Disse indstillinger lader dig:

  • Skjule fuldt bookede events fra eventoversigten.
  • Tillade bookinger efter et eventforløb er startet.
  • Vise dine events på den offentlige eventside.

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close