Indlejere

Med indlejere appen er det nemt at have indlejere i din klinik, eller at administrere et klinikfællesskab. Indlejere appen lægger sig tæt op ad medarbejdere appen. Hver indlejer får et login til systemet, hvor de så kan se de dele af systemet, som kontoejeren vælger. De får deres egen kalender, egne klienttilladelser, og så kan der aftales en automatisk tildeling af omsætning mellem klinikken og indlejeren. Kontoejeren vælger hvilken procentsats indlejeren skal betale, og kan vælge om denne sats skal betales når fakturaer oprettes, eller når indlejeren modtager betaling fra sine klienter.

Hvad kan en indlejer i Terapeut Booking?

Indlejere får deres helt eget login til din Terapeut Booking konto. Når de logger ind kan de se det overblik, som du har valgt at give adgang til. De kan se deres egen kalender, klienter, ydelser, og hvad end andre adgangsprivilegier der er valgt for dem. 

Indlejere kan selv skabe fakturaer, og de fakturaer der skabes af indlejere udregner automatisk procentsatsen af beløbet, som skal betales til klinikken (procentsatsen kan indstilles mellem 0 og 100%).

Sådan kommer du i gang med indlejere

Det er super nemt at komme i gang med indlejere. Du skal bare have en konto, og så skal du i apps kataloget aktivere app’en. Se eventuelt video guiden herunder med opsætning af app’en:

Videoen gennemgår aktivering af appen, oprettelse af din første indlejer, indlejerindstillinger og indlejerens adgangsprivilegier.

Forskellen på indlejere og medarbejdere

Selvom indlejere og medarbejdere er ens, er der stadig store forskelle. Vi har hertil lavet en oversigt som viser, hvad de forskellige apps giver af muligheder:

IndlejereMedarbejdere
Eget login
Egen kalender
Automatisk afregning til klinikken
Avanceret statistik til klinikken
Notifikation til indlejer/medarbejders mail ved booking
Definérbare e-mail og SMS beskeder

Få en rapport over indlejerne

Du kan nemt og hurtigt få en rapport over dine indlejere og deres indtjening i en given periode. Du skal bare ind under “indstillinger -> indlejere”, og så kan du vælge “Se indlejer rapport”.

I denne rapport får du oversigt over dine indlejere, deres betaling til klinikken, omsætning for indlejeren, deres andel og klinikkens andel. Du får hurtigt et overblik over, om betalingen fra indlejeren stemmer.

Samspil med andre apps

Som alle andre apps i Terapeut Booking, så spiller indlejere appen sammen med de andre apps. Det betyder, at indlejere kan administrere events, online kurser og meget mere.

Du kan i indstillingerne vælge, præcis hvilke funktioner indlejeren har adgang til, så det på den måde bliver legende let for alle at arbejde med. Indlejerens egne kalender er også nem at bruge med hensyn til e-mail og SMS påmindelser, da teksten heri kan ændres hvis aftalen er tilknyttet en indlejer. 

Sikkerhedsindstillinger

Da indlejeren er på samme system som hovedbrugeren er sikkerhedsstandarden den samme. Det betyder en industristandard, som er GDPR sikker.

Du kan vælge, at indlejeren skal logge ind med eksempelvis MitID til at logge ind med via MitID appen. Ellers kan du benytte muligheden for to-faktor login for indlejeren med to-faktor sikkerhed appen. Så skal de logge ind med en genereret pinkode fra deres telefon.

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close