Klienter er kernen af enhver klinik! Derfor har vi udviklet et system, der garanterer sikre processer, simplificerer administrative arbejdsgange og gør processen intuitiv for både dig og dine klienter. Eksempelvis har langt de fleste klinikker mange klienter igennem dagligt – derfor har vi integreret en filterfunktion, der gør det muligt at finde den rigtige klient nemt og hurtigt.
- Nye og eksisterende klienter kan nemt booke en tid direkte gennem din online booking
- Med en journal til hver klient vil du altid vide, hvad du skal bruge, før alle aftaler
- Opret og skræddersy dine egne spørgeskemaer og opnå en endnu større forståelse af dine klienter
Gør det så gnidningsfrit som muligt for dine klienter
En af funktionerne i din online booking er "klientlogin". Når klientlogin er aktiveret, kan dine klienter nemt bestille og/eller aflyse tider på egen hånd. Du har muligheden for at gøre klientlogin valgfrit, obligatorisk eller utilgængeligt. Ved at give dine klienter muligheden for at håndtere deres egne bookinger, sparer du tid, og du giver dine klienter ro til at finde den bedste tid til deres aftale.
For at gøre det endnu nemmere, har vi udviklet en integration med Facebook login. På denne måde kan dine klienter selv vælge, om de vil logge ind gennem Facebook eller ved brug af brugernavn og password.
Tilpas dig dine klienters behov
Sommetider vil det måske ikke være muligt for en klient at betale for en behandling ad én omgang, eller også kan de have behov for at aflyse med kort varsel. Med vores betalingsløsning EasyPay kan du oprette betalingsrater og/eller refundere betalinger i løbet af få sekunder. Du vil skille dig ud fra mængden med fleksible og simple processer.
Der kan være flere grunde til, at klient ikke kan dukke op personligt. Med vores videomøder app kan du gøre dig selv tilgængelig for de klienter, der kan have udfordringer med at komme til din klinik, samt for de klienter, der bor i andre (dele af) lande(t). Vores erfaring siger os, at særligt klienter, der har set dig i din klinik gennem flere år, vil være meget glade for muligheden for også at booke en opfølgningsaftale online.
Nem og intuitiv online booking til dine klienter
Din online booking vil ofte være dine klienters første møde med dig. Det gør det ekstra vigtigt, at det forløber så nemt som overhovedet muligt. Med Terapeut Booking vil dine klienter hurtigt kunne mærke hvor nemt det er at bruge din online booking og få en god oplevelse med at booke hos dig for første gang.
Uanset din profession er det vigtigt, at dine klienter hurtigt og nemt kan se hvor, hvordan og hos hvem, de skal booke, og at de får en en bekræftelse så snart, de har foretaget deres booking. Det er selve kernen af vores online booking, der fungerer for alle professioner, og som har klienten i fokus.
Vores online booking sikrer, at dine klienter er glade, samtidig med at du kan prioritere dit fokus til dine klienter, da du ikke længere skal bruge tid på at administrere bookinger. Dine klienter modtager en en påmindelse omkring deres aftale, og du skal ikke bekymre dig om sene aflysninger.
Opbevar en sikker journal for hver klient
Hvis du opretter en sikker journal for hver klient, vil du altid vide, hvad du skal bruge forud for hver aftale. Du kan holde styr på, hvad I har drøftet i løbet af aftalen, så du kan gennemgå journalen og historikken senere. Terapeut Booking-systemet vil gøre det muligt for dig at holde styr på alle dine journalnotater ét sted, hvilket mindsker dit administrative arbejde. Det er simpelt at finde og gruppere dem - og for dig at give dine klienter den bedst mulige behandling.
Ved at have alt som kontaktinformationer, journalnotater, behandlingshistorik, billeder og andre filer, aftaler og fakturaer samlet ét sted, skal du ikke længere bruge værdifuld tid på at lede efter behandlinger i én mappe, samtidig med at du tjekker betaling på seneste faktura i banken. Du skal simpelthen bare søge efter klienten for at få det fulde overblik.
Terapeut Booking er udviklet i overensstemmelse med dansk lovgivning. Vi opfylder GDPR, hvilket garanterer dig, at vores journalopbevaring overholder alle juridiske, sikkerheds- og fortrolighedsmæssige restriktioner og retningslinjer.
Print eller download et en PDF over din klients aftaler
Inde på den enkelte klientprofil, kan du – udover journal, tilknyttede klippekort, sikre beskeder, og meget andet – finde et overblik over din klients aftaler hos dig.
Hvis du har brug for at hente en PDF-fil ned med din klients aftaler, så findes der en “Print”-knap inde på “Aftaler”-overblikket. Hvis du klikker på denne, vil du også herefter få mulighed for at bestemme, hvis du kun ønsker at hente aftaler inden for et bestemt tidsinterval. Herefter vil der blive dannet en PDF-fil med alle de relevante informationer.
Skræddersy til dine klienters behov gennem individualiserede spørgeskemaer
Hvis du er på udkig efter måder at få feedback fra klienter, så er dette en god måde at gøre det på. Dybdegående viden vil gøre det muligt for dig at forstå dine klienter endnu bedre. Småforbedringer vil blive værdsat, og du vil styrke dit omdømme over for nye klienter og forbedre dit forhold med eksisternede. Det er nemt at sætte spørgeskema appen op og bruge den, og du kan endda sende spørgeskemaer ud automatisk efter hver aftale.
Du kan skræddersy spørgsmålstyperne i dit spørgeskema ud fra de informationer, du er på jagt efter. Disse afgører, hvordan dine klienter skal besvare spørgsmålene; det kan f.eks. være multiple choice eller med en kort tekst. Svarene vil herefter gemmes under den respektive klient i deres klientprofil.
Spørgeskema appen gør det muligt for dig at indsamle svarene fra dine klienter manuelt eller automatisk. Da svarmulighederne er tilpasset dine ønsker og behov, kan du være sikker på, at du vil modtage præcise svar. Dine klienter vil værdsætte din interesse i dem forud for aftalen eller din interesse i deres oplevelse efter aftalen. Det viser, at det betyder noget for dig. En win-win situation, faktisk.
Gavekort, samtykke og meget mere – for både dig og dine klienter
Disse er kun nogle få af de funktioner og apps, vi tilbyder, der kan styrke dit forhold med dine klienter. Derudover tilbyder vi apps såsom Google Calendar, gavekort og samtykke appen, der understøtter daglige aktiviteter – og vigtigst af alt: Dine klienter. Du kan finde alle vores apps og funktioner samt de integrationer, vi tilbyder, lige her på vores hjemmeside.
Prøv Terapeut Booking i dag!
Opret en bruger i dag og test alle vores funktioner, der er specialdesignet til dig og dine klienter. Hvis du har nogle spørgsmål, eller hvis der er noget, vi kan hjælpe med, så må du endelig ikke tøve med at skrive direkte til os på [email protected]. Vi glæder os til at høre fra dig!
Hvis du allerede bruger Terapeut Booking men er i tvivl om, hvordan nogle af funktionerne virker, eller hvordan de kan hjælpe dig i din klinik, så kan du lægge vejen forbi vores hjælpecenter for dybdegående forklaringer og guides – eller række ud til os på [email protected].