Afsend automatiske bookingbekræftelser

Få gratis adgang til Terapeut Booking
Opfylder GDPR. 100% krypteret og sikkert. Intet kreditkort nødvendigt.

Hos Terapeut Booking har du mulighed for at opsætte automatisk afsendelse af bekræftelse af aftale. Dette kan blive indstilles til når du manuelt opretter en ny aftale i kalenderen, eller når dine klienter bestiller en tid gennem din Online Booking. Disse beskeder vil da blive sendt lige efter bookingen er foretaget, og du kan vælge at sende dem både via e-mail og SMS.

 

I systemet finder du en række muligheder for afsendelse af automatiske beskeder. Disse funktioner hjælper dig med at automatisere dit arbejde, og til at effektivisere kommunikationen med dine klienter. Bekræftelsesbeskederne er særligt vigtige, da de indeholder vigtig information for den kommende aftale. Og det er naturligvis op til dig hvilken information bekræftelsen skal indeholde! Du kan læse og lære mere i vores komplette guide om afsendelse af e-mail og SMS i Terapeut Booking.

  • Gratis bookingbekræftelse som sendes umiddelbart ved registrering af en ny aftale.
  • Information om den specifikke aftale tilpasses automatisk i beskeden.
  • Vælg selv om bekræftelsen skal sendes via e-mail eller SMS.

Aktiver bookingbekræftelser

For at aktivere bookingbekræftelserne, skal du gå til "Indstillinger" inde på din Terapeut Booking-konto og derefter vælge "E-mail og SMS". Her kan du aktivere beskedfunktionen for både kalenderen og din Online Booking. Bekræftelsen vil derefter blive sendt enten når du lægger ind ny aftale ind i din egen kalender, eller når dine klienter booker i din Online Booking - eller begge dele! Her kan du også vælge om du vil sende bekræftelsen via SMS eller e-mail.

Indstillinger for bookingbekræftelse

Vælg hvilken information du vil inkludere

Når du klikker på "Rediger e-mail" eller "Rediger SMS", kan du redigere standardteksten som skal inkluderes i beskeden. Du kan også vælge hvilken specifik information om bookingen du vil inkludere. Vælg eksempelvis at inkludere information om dato og tidspunkt, hvilken ydelse klienten har bestilt, og/eller prisen på ydelsen. Denne information bliver derefter automatisk tilpasset afhængig af hvilken ydelse det gælder.

Indstillinger for bekræftelsesmail

Afsend bekræftelse på opdateret tid

Hvis enten du eller klienten har brug for at ændre en aftales tidspunkt, kan der nemt sendes en bekræftelse på dette også. Du starter med at gå ind i din kalender, finde den pågældende aftale og klikke "Rediger aftale". Her vælger du det eventuelt nye tidspunkt, og klikker "Gem". Du vil herefter blive spurgt af systemet om du ønsker at notificere klienten om denne opdatering på jeres aftale. Klikker du ja, vil din klient blive opdateret om denne nye information på mail.

Afsend opdatering på ny tid

Kom i gang med at bruge bookingbekræftelser i dag!

For at komme i gang med at sende bookingbekræftelser, kan du oprette en bruger hos Terapeut Booking. Herefter vil du få fuld adgang til funktionen. Den indebærer også en række andre muligheder for automatiske beskeder, for eksempel gruppebeskeder via e-mail og SMS. Hvis du har spørgsmål til funktionen eller til Terapeut Booking generelt - så send os en besked på [email protected], og så vil vi sørge for at vende hurtigt tilbage til dig!

Billede af telefon med Terapeut Booking ikon

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close