Automatiseret fakturering gennem onlinebooking

Få gratis adgang
Opfylder GDPR. 100% krypteret og sikkert. Intet kreditkort nødvendigt.

Manuel fakturering kan tage tid, fordi du skal være sikker på, at beløbet er korrekt, det er den rigtige klient, og at kontonummeret står, som det skal. Hos Terapeut Booking har vi lavet et bookingsystem, så fakturaer sendes automatisk via mail med alle de nødvendige informationer.

  • Skriv selv ydelsens navn og pris på fakturaen
  • Faktura og mail ud fra din egen skabelon
  • Klienten modtager en mail med link til fakturaen

Slip for uoverskueligt papirarbejde

Med automatiseret online fakturering sikrer du, at alt kører, som det skal, samtidig med, at dine arbejdsopgaver forenkles. På den måde får du mere tid til at arbejde med de elementer af dit arbejde, som du kender og er vant til.

En gnidningsfri og automatiseret proces

Når du har bestemt, at en klient skal betale, formulerer bookingsystemet selv en faktura ud fra en skabelon, du har valgt, og sender den automatisk til klientens mail vedhæftet som PDF-fil.

Rediger manuelt

Ved nogle behandlinger og klienter kan der være specielle omstændigheder. Skulle det omhandle noget vedrørende betalingen, har du mulighed for selv at redigere i den automatisk genererede faktura, så du kan være sikker på, at alt fremstår, som du ønsker.

Saml alle betalinger

Har din klient fået flere behandlinger, kan du sende det hele på én faktura. Du kan tilføje så mange ordrer, du vil, og systemet regner selv den samlede pris ud. Holder man det samlet, bliver det hele lidt nemmere for både dig og din klient.