Med Terapeut Bookings app ‘Medarbejdere’ kan du have flere separate logins til din online booking platform. Du kan hertil også styre medarbejdernes privilegier, sådan at de kun kan se egne klienter. Dette er blevet specielt vigtigt efter persondataforordningen (GDPR). Det kan være, at du leder en klinik, og derfor har flere forskellige medarbejdere ansat under dig. Det kan også være, at du er en del af et klinikfællesskab, hvor I har brug for at kunne se hinandens kalendere, og deler en fælles konto, hvor enkelte indtægter deles ud til den respektive behandler. Terapeut Booking kan tilpasses enhver kliniktype, herfor har vi apps der skræddersyr din platform til dit behov. Der kan være mange grunde til, at du har brug for flere forskellige brugere, eller logins til din Terapeut Booking bruger – ligemeget hvad har Medarbejdere-appen i hvert fald din ryg!

 

Medarbejdere-appen giver dig mulighed for:

 

Medarbejderlogins er en nem måde at administrere medarbejderadgang i din klinik. Du kan sørge for at den rette medarbejder har sin egen kalender og kan se de rette klienter.

Du vælger helt selv hvor meget medarbejdere har adgang til at se i systemet. Helt ned til den enkelte klient kan du styre synlighed og adgang. Det er nem dataskik.

Medarbejdere logger ind med deres e-mail og selvvalgte kodeord, og så kommer de ind på platformen. Dine medarbejdere har adgang til egne klienter og egen kalender som udgangspunkt.

I meget høj grad. Det er god data skik at have separate logins og adskilt adgang til klienter og journaler. Medarbejdere er derfor den nemme og billige måde at sikre 100% GPDR compliance.