Terapeut Booking på messe: En ny måde at møde vores kunder på!

Trine Maria Kaulberg
21-11-2023
4 minutters læsetid
Mennesker sidder til konference med en blok foran sig

Terapeut Booking deltog for nylig i en messe dedikeret til alternative behandlere. Hos Terapeut Booking er en af vores absolut vigtigste missioner at yde så god support som muligt til vores kunder. Vores kunder ved, hvad de har behov for i deres journalsystem, og de ved bedre end os hvilke arbejdsflows, der passer dem bedst. Vores besøg på messen gav os mulighed for at møde flere af vores brugere, og vi fik mulighed for at yde en ny type support end vi plejer.

Hvorfor tage på messe?

Som I måske ved, så foregår Terapeut Bookings support typisk over e-mail. Vores support team er online alle ugens dage til at svare på vores kunders spørgsmål. At tage på messe var derfor meget nyt for os!

At tage til et sådant event er en chance for at opleve kundernes reaktioner, besvare spørgsmål i realtid og engagere sig i dybere diskussioner om, hvordan ens løsninger integreres i kundernes daglige arbejdsprocesser. Dette personlige møde tilbyder også en platform for direkte feedback. Det giver kunden mulighed for at udtrykke deres bekymringer, glæder og forslag ansigt til ansigt, hvilket giver som virksomhed mulighed for at indsamle værdifuld indsigt i, hvordan vi kan forbedre vores tjenester eller udvikle nye funktioner, der bedre imødekommer kundernes krav. At tage på messe eller konference for en faggruppe giver også en større forståelse af det unikke miljø, som hver profession arbejder i. I dette tilfælde fik vi en dybere forståelse for alternative behandleres arbejdsgange og behov. Dette både ved at lytte til oplæg og tale med de individuelle behandlere.

To personer på en messestand

Vigtigheden af kundesupport hos Terapeut Booking

Som allerede nævnt, så er der ingen tvivl om, at en af vores absolut vigtigste missioner hos Terapeut Booking er, at yde så god support som muligt til vores kunder. Vores kunder ved, hvad de har behov for i deres journalsystem, og de ved bedre end os hvilke arbejdsflows, der passer dem bedst. Hos Terapeut Booking er vi ikke selv behandlere, så vores brugeres input og forslag har altid været en stor del af, hvordan vi udvikler systemet.

I en tid, hvor teknologiske fremskridt dominerer alle aspekter af vores liv, kan det måske virke overraskende at et bookingsystem fokuserer på at møde alternative behandlere ansigt til ansigt. Men selvom digitaliseringen er uundgåelig, så er vi ikke et sekund i tvivl om, at menneskelig forbindelse og tillid stadig hjørnestenene i enhver sund forretningsrelation.

Som et firma, der traditionelt har specialiseret sig i at levere effektiv online support til terapeuter, repræsenterede messen derfor en unik mulighed for at træde ud fra bag skærmen og engagere sig direkte med brugerne og potentielle brugere.

Mødet mellem behandler og klient

At møde sine klienter ansigt til ansigt er afgørende for enhver terapeutisk praksis. Det skaber en dybere forbindelse og tillid mellem behandler og klient, hvilket er afgørende for behandlingsprocessen. Hos Terapeut Booking har vi altid haft stort fokus på dette aspekt og har derfor udviklet vores bookingsystem med henblik på at optimere administrative opgaver, så terapeuterne kan bruge mere tid på det, de er bedst til: at hjælpe og forstå deres klienter.

Hvordan letter vi dette arbejde? Det gør vi med automatisering af online booking, fakturering, videomøder, og meget mere. Hos Terapeut Booking findes der et væld af muligheder. Der er et stort apps-bibliotek, hvor du kan tilvælge netop de apps og funktioner, som er relevante for dig i din praksis.

Apps menuen i Terapeut Booking

Hvad tilbyder Terapeut Booking for at lette behandleres hverdag?

Terapeut Booking understøtter en del forskellige faggrupper. Det er derfor sandsynligt, at der er nogle af vores apps, som ikke vil være relevante for netop din virksomhed. En af vores kernefunktioner er Online Booking. Denne funktion lader dine klienter booke de ledige tider, du har opsat. Når en klient har booket tid, vil tiden lægge sig automatisk i din kalender. Har du valgt, at klienten skal modtage mails eller SMS’er om bekræftelse af aftale? Så vil denne blive sendt automatisk. Har du oprettet nogle Ekstra felter, som din klient skal udfylde ved booking? Så vil disse automatisk blive tilføjet til klienten. Det betyder, at du blot kan gå ind og se detaljer for aftalen i din kalender, og koncentrere dig om at behandle klienten.

Du kan også sætte automatik på din bogføring og fakturering. I Terapeut Booking har vi vores egen online betalingsløsning, EasyPay. Denne har et transaktionsgebyr på 1,9 % + 1,5 kr. EasyPay lader dine klienter betale dine ydelser direkte i Online Booking. I denne forbindelse oprettes en faktura på købet automatisk. Hvis du samtidig har integreret med et regnskabssystem såsom E-conomic, så vil fakturaen blive synkroniseret til E-conomic. Alle disse trin sker automatisk, og du kan fokusere på at yde den bedste behandling i din klinik.

Det er blot to eksempler ud af mange 🙂

Skal vi på messe igen?

Vi er ikke i tvivl om, at det er lærerigt for os at være med til et sådant event. Terapeut Booking deltog ikke kun i messen for at præsentere vores firma og vores løsninger, men også for at lytte til og engagere sig med behandlere på en mere personlig måde. På standen havde vi passionerede medarbejdere, der var klar til at besvare spørgsmål og forstå de specifikke behov, som alternative behandlere har. Vi tror samtidig på, at teknologi kan styrke, ikke erstatte, den menneskelige dimension af behandling.

Vi lærte både nyt om typer af support, og om vores kunders behov. Jeg tror ikke det er sidste gang, vores kunder får mulighed for at møde os på en messestand 🙂

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close