Bedre journaler og e-mails til dit Terapeut Booking system! Et nyt kvartal har passeret os allesammen, og hos Terapeut Booking har vi igen tænkt over, hvordan vi kan skabe mere værdi for vores kunder. Traditionen tro skriver jeg her et samlet blogpost, der samler de ting op, som er blevet introduceret til Terapeut Booking i de første 3 måneder af 2022.
Lad os springe ud i det!
Lås dine journaler automatisk og bedre filhåndtering
Journalerne er uden tvivl en af vores mest anvendte applikationer hos Terapeut Booking. Nogle kalder os endda et “journalsystem”. Derfor er det interessant for os at forbedre den oplevelse vores kunder har, når de skriver i deres journaler. Vi har derfor introduceret to skarpe forbedringer til journaler.
For det første kan du nu automatisk låse dine journaler efter, du har skrevet dem. GDPR og sikkerhed er en mærkesag for os, og vi har oplevet mange, der har skrevet ind og spurgt ind til låsning af journaler, da der stadig er flere, som gerne vil dette.
Derfor har vi nu introduceret en indstilling i journalerne, hvor man kan aktivere, at systemet på egen hånd låser journalerne. Så skal du ikke tænke på det og risikere at glemme det.
Find denne indstilling i menuen “indstillinger” → ”journaler” → “indstillinger” og aktiver den, hvis du har lyst.
For det andet har vi nu gjort filhåndteringen lidt bedre i journalindlæggene. Tidligere har det været sådan, at alle filer i journalen blev samlet i margen til højre, men nu er det altså muligt at tilføje en fil specifikt til journalindlægget. Ved hjælp af super brugbar og værdifuld brugerfeedback fra jer, der bruger systemet, har jeg nemlig forstået, at dette er en vigtig funktion, hvis der skal tilføjes et billede specifikt til journalen.
Du tilføjer en fil (eller et billede) på journalindlægget ved at trykke på fil- eller billede ikonet, inden du gemmer indlægget. Så er det nemt at finde igen og sætte det i relation til en aftale.
Opdatering på vores e-mails
Ligesom vi ved, at journalerne er en af de mest brugte apps, så ved vi også, at der sendes rigtig mange e-mails til klienter gennem Terapeut Booking. Det er bekræftelser, påmindelser eller noget helt tredje.
Selvom det ikke bærer en egentlig funktion, hvordan disse ser ud, er vi meget opmærksomme på det udtryk, klienten møder.
Vi har derfor opdateret udseendet på vores e-mails, så de får de her “2022-kanter” (de runde kanter) og lidt mere farve. Helt enkelt gør vi dem lidt mere moderne.
Jeg har her et billede af e-mailen før og efter. Den skarpe læser vil lægge mærke til, at vi har sagt farvel til den brede sorte bjælke.
Transparent kommunikation fra medarbejdere og flere rettigheder
Det er ikke alle der bruger appen “Medarbejdere” hos os. Men jeg synes alligevel den fortjener en plads på listen. Årsagen er, at vi ser en stødt stigning i antallet af oprettede medarbejdere på de forskellige Terapeut Booking-konti. Det synes vi er mega fedt!
Derfor har vi forbedret funktionaliteten af denne – og særligt kommunikationen mellem klinikken og klienten, har vi taget et ekstra kig på.
Vi er blevet gjort opmærksomme på, at når man arbejder i en klinik, er det ikke hensigtsmæssigt, at administratoren skal påmindes om alle ændringer på tværs af alle medarbejdere.
Derfor er det nu sådan, at beskeder til klinikken omkring en klientaftale går direkte til den tilknyttede medarbejder. På samme måde vil en bekræftelse og påmindelse nu være personificeret med medarbejderen, så klienten har en personlig oplevelse med klinikken og den behandler, hun eller han skal besøge.
En anden ting, som vi er opmærksomme på, er medarbejdernes begrænsede adgang til indstillinger og apps. Det betyder nu, at klinikejeren ikke skal ændre alle indstillinger eller aktivere alle apps. Nu kan medarbejderen hjælpe. Nu kan alle klinikejere tildele rettigheder til deres medarbejdere, hvor de kan ændre i indstillingerne eller aktivere apps på egen hånd. Så kan arbejdsfordelingen gøres mere detaljeret.
Tre ekstra lækkerier
Ønsk dine klienter tillykke med fødselsdagen og gør dig bemærket
Personligt udtryk er super vigtigt. Og hvordan kan man som klinik “give det ekstra”? Som klinik tænker jeg, det er vigtigt at kunne gøre sig bemærket på de mindre ting også. Her fik vi en idé (du kan fortælle os om den er god), hvor vi gør det muligt for systemet at fortælle, hvornår en klient har fødselsdag.
Du kan derfor nu filtrere dine klienter og sikre, at du kan sige tillykke – eller måske endda give en lille gave til din klient, når de kommer i klinikken. Vi har også tilføjet et ikon på aftalekortet i kalenderen, så der vil komme en fødselsdagskage ud fra klienten, hvis vedkommende har fødselsdag den dag, hun eller han besøger din klinik.
Det synes vi, var en sjov lille ekstra ting.
Få nem, hurtig og brugbar hjælp i systemet
Yderligere har vi gjort det muligt at få bedre hjælp direkte i systemet, når man bruger det. Vi har bygget et helt nyt hjælpecenter. Dette er en håndbog til systemet – ligesom manualen til bilen, der ligger i handskerummet, og som vi alle bruger hele tiden…
Lad os sige du går til faktura menuen og tænker: “Hvordan er det nu lige de igangværende faktura virker?” Tryk her på dit navn øverst til højre og så på ”hjælp”. Her vil hjælpecenteret automatisk vise dig den korrekte side at læse mere information om lige netop dette.
Det synes vi er smart!
Automatisk søgefelt for hurtigere navigering
Den sidste ting jeg vil nævne, inden jeg afslutter, er en forbedret navigering i systemet. Når du navigerer fra en menu til en anden (lad os sige fra kalender til klienter), så aktiverer Terapeut Booking automatisk søgefeltet i klinikmenuen, så du kan starte din søgning. På en dag tror jeg, det er rigtig mange klik med musen, du ikke længere skal bekymre dig om.
Det var opdateringen for denne gang. Ud over de “nye ting”, jeg har delt med dig her, så retter vi løbende alle de fejl, vi også finder for at sikre, at vores system er hurtigt, opdateret og sikkert at bruge. Vi håber, du fortsat er glad for Terapeut Booking og følger med i vores fortsatte udvikling af systemet.
Ha’ en dejlig påske!
Venlig hilsen
Oliver, Terapeut Booking.