Integrer din Terapeut Booking bruger med Billy regnskabsprogram

Camilla Hahn
28-03-2019
2 minutters læsetid
Billy logo på blå baggrund

Vil du gerne sparer tid på administrativt arbejde, så du i stedet kan koncentrere dig om dine klienter?

Med Terapeut Bookings integration til Billys regnskabsprogram kan du synkronisere dine fakturaer, klientdata og ydelser fra din Terapeut Booking konto direkte med din Billy bruger. På den måde kan du nemt fortsætte med at bruge TB i det daglige arbejde samtidig med at bogføringen automatisk bliver registreret hos Billy.

I guiden nedenfor viser jeg, hvordan du sætter integrationen op med Billy via din TB konto. Har du ikke allerede en konto, kan du oprette en konto hos Billy her.

 

①  For at aktivere Billy appen, starter du med at logge ind i systemet og klikker på “Apps” menuen oppe i toppen af siden, finder Billy appen og klikker på den grønne knap, hvor der står “Aktiver”.

Billy som set i apps fanen

② Efter du har aktoveret appen, popper der en infoboks op, men lidt information omkring appen. Her ruller du ned i bunden af siden og klikker på “Næste”.

Billy integration opsætningsmenu

 

 

③ Hernæst bliver du bedt om at indtaste din adgangsnøgle (API nøgle), som du skal oprette inde på din Billy konto. Det gør du ved at:

  • Log ind i Billy.
  • Gå til “Indstillinger” –> “Adgangsnøgler”.
  • Klik på “Opret Adgangsnøgle”.
  • Udfyld “Navn og Beskrivelse”.
  • Klik på “Opret”.

Når du har oprettet din adgangsnøgle (40-cifret kode) indsætter du den i feltet her, og klikker på “Næste”.

Andet trin i Billy integrationen - adgangsnøgle

 

 

④ I næste step skal systemet have oprettet dine allerede oprettede klienter i TB hos Billy. Ved at klikke på “Næste”, giver du TB adgang til automatisk at sende din klientdata over i Billy. Næste gang du opretter en ny klient, vil denne automatisk blive oprettet i Billy.

3 trin i Billy integrationen - synkroniser klienter

 

 

⑤ I næste step skal systemet så have oprettet dine ydelser hos Billy. På helt samme måde som i  forrige step med klientdataen, giver du systemet til at oprette dine ydelser hos Billy, og hvis du på et senere tidspunkt opretter en ny ydelse, vil denne også blive oprettet automatisk hos Billy. Til sidst klikker du på “Aktiver”. 4 trin i integrationen med billy - synkroniser ydelser

 

 

⑥ Tillykke! ? Billy appen er nu blevet aktiveret, og du kan starte med at oprette nye fakturaer, som automatisk bliver registreret i Billy.

Billy er nu aktiveret

OBS: på billedet ovenfor står der, at dine fakturaer og klienter fremover vil blive oprettet i Billy, det gælder selvfølgelig også med dine ydelser. ?

 

⑦ Hvis du hopper ind under “Indstillinger” –> “Billy” kan du her ændre indstillingerne for Billy integrationen i forbindelse med:

  • Din adgangsnøgle.
  • Standard betalingsbetingelser.
  • Moms regelsæt.
  • Betalingsmetoder.
  • Overførsel af CPR-nummer.

Var det ikke lige en guide til Billy integrationen, du ledte var ude efter, men måske en guide til opsættelsen af e-conomic eller Dinero appen, så kan du her ser de forskellige guides:

 

Er der noget, som ikke helt giver mening, eller skulle du sidde med nogle spørgsmål til systemet, så husk du altid kan fange os på [email protected]. Vi sidder klar til at hjælpe dig videre! ?

 

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close