Er det aktuelt for dig at gruppere dine klienter? Så er appen her måske for dig. Med Klient Tags kan du let tilføje forskellige tags til dine klienter og kunder, så du nemt kan få et overblik over stikord for kunderne. Det kan gøre forskellige administrative opgaver med dine klienter lettere og mere praktiske. Hvis du eksempelvis fakturerer til et firma ved brug af EAN-appen, kan du holde styr på hvilke klienter kommer fra hvilket firma. Du kan også holde styr på, hvilken klient er i behandling hos hvilken behandler. Det kan også forsimple din journaliserings- eller faktureringsproces. Mere overblik i administrationsarbejdet betyder mere tid til at give gode behandlinger til dine klienter. Læs med her og kom i gang allerede i dag. Klient Tags giver dig mulighed for at:
- Strukturere dine klienter i grupper
- Sende meddelelser til disse direkte i systemet
- Se tags i dine aftaler og andre relevante steder i systemet
Klient tags er vores app til brugerdefineret gruppering af klienter. Du vælger derfor helt selv hvordan du vil bruge dem. Tilføj blot tags til din klients profil, og så vil det fremgå på deres aftale og klientprofil.
Nej, klienten kan ikke se deres egne tags som du taster ind på din side af skærmen. Derfor kan du frit bruge det til at kategorisere og holde styr på dine klienter.
Mange behandlere bruger tags for at holde styr på deres mange klienter. Enten sorteres der i forsikring, tilknyttet behandler, problemet som klienten behandles for eller noget helt fjerde.