Deprecated: Creation of dynamic property Yoast\WP\SEO\Premium\Generated\Cached_Container::$normalizedIds is deprecated in /www/terapeutbookingdk_313/public/wp-content/plugins/wordpress-seo-premium/src/generated/container.php on line 27
Bevar overblikket over dine omsætning i Terapeut Booking

Det ligger i navnet at Terapeut Booking først og fremmest markedsføres som et bookingsystem, men man kan jo en del andet i systemet. Vi stræber efter, at du skal kunne samle hele din forretningsadministration i vores system, og dette indebærer eksempelvis, at du kan føre regnskab og sende fakturaer direkte i Terapeut Booking.

Person skriver noter til hvad der ses på skærmen

En vigtig del af din forretning er højst sandsynligt at holde øje med din omsætning i klinikken, og derfor giver Terapeut Booking dig nogle forskellige muligheder ift. til, hvordan du kan holde styr på tallene i systemet.

Disse forskellige muligheder vil jeg prøve at give et overblik over i dette blogpost 😀

 


Nøgletal i faktura-menuen

 

Overblik over omsætning i Fakturaer-menuen

 

Rapporter-appen

 

Eksempel på rapport der kan trækkes ud fra Terapeut Booking

Statistik-menuen

 

Statistiksiden i Terapeut Booking

 

EasyPay-menuen

 

EasyPay-overblikket i Terapeut Booking


Herudover vil vi meget gerne anbefale dig at hoppe ind i vores hjælpecenter. Her har vi samlet detaljerede guides til alle vores funktioner og integrationer i systemet. Du kan altså blandt andet finde gennemgange til vores app ‘Klippekort’, og læse om alle de forskellige muligheder du har deri. Hjælpecenteret er altså både tiltænkt den nye bruger, der skal have assistance til at sætte Terapeut Booking op med alle dets standardfunktioner. Det er lige såvel håbet, at den rutinerede Terapeut Booking-bruger kan søge målrettet i hjælpecenteret.

Hvis du har nogen spørgsmål til det, kan du altid skrive til mig på johanne@terapeutbooking.dk. Jeg og mine kollegaer sidder klar til at hjælpe dig 😀