Er der run på din forretning? Luk din Online Booking for nye klienter

Camilla Hahn
11-05-2017
1 minutters læsetid

Denne post er resultatet af udveksling med en kunde på Terapeut Booking via kundeservice. Tusind tak for alle de gode spørgsmål vi får på [email protected]. Husk at man altid kan kontakte os direkte på e-mail hvis der er det mindste.

Her kommer et super godt spørgsmål jeg modtog i dag fra en af vores fantastiske brugere.


Hej Terapeut Booking!

“Jeg er simpelthen så heldig, at der er godt gang i min praksis, at jeg gerne vil lukke online booking for nye kunder.
Hvordan gør jeg mon det?”


Her er hvad jeg svarede:

Hejsa!


Tusind tak for din mail. ?

Det er dejligt at høre, at der er gang i forretningen, dog skal man også kunne følge med. 😉
Vi har som sådan ikke en “luk for nye kunder” funktion, men en løsning kunne være, at du under “online booking” –> “klient log-in” vælger at gøre sådan, så man skal være logget ind, for at kunne booke en tid, og samtidig vælger at man ikke selv, kan oprette sig som ny kunde. På den måde kan du styre, hvem der opretter sig og derefter booker en tid?

 

I vores hjælpecenter kan du desuden læse meget mere om Klient Login. Her kan findes strukturerede guides til alle funktioner og apps i systemet. Jeg håber meget i vil tjekke det ud!

Ha’ en dejlig dag!

// Maja

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close