Hjælp til EasyPay

Camilla Hahn
15-08-2020
2 minutters læsetid
Visa og Mastercard betalingskort i bunke

EasyPay er et fantastisk smart værktøj i hverdagen! Det kan hjælpe dig i dit arbejde, så du kan modtage onlinebetalinger fra dine klienter, når de booker. Og udover at være brugervenligt, så er det også en abonnementsfri betalingsløsning. Dette er til forskel fra andre online betalingsmuligheder.

MEN, selvom EasyPay er brugervenligt, så kan der alligevel godt opstå nogle småproblemer i opsætningen engang i mellem, hvilket jeg hører en del om i supporten. Derfor har jeg her lavet en lille guide til EasyPay, med nogle af de mest normale spørgsmål samlet på ét sted.

Person igang med at indtaste deres betalingsoplysninger

 


Stripe mangler dokumentation

Har du prøvet at sætte EasyPay op flere gange, men Stripe (Terapeut Bookings udbyder af EasyPay) truer stadig med at lukke for din onlinebetaling fordi du mangler at uploade dokumentation? Har du prøvet at uploade dine dokumenter flere gange? Så prøv lige at tjekke, om følgende ting er i orden:

  • Din uploadede dokumentation er dokumenter, som er scannede ind. Ikke et billede, du har taget af din dokumentation, men en scanning. Dette sørger for at kvaliteten er i top, og Stripe kan læse dokumenterne korrekt.
  • Passer informationer på dine dokumenter med den information, du har opgivet på din Terapeut Booking profil? Det betyder, at hvis du f.eks. har skrevet ‘Massageklinik’ under ‘Navn’ på Indstillinger -> Profil i Terapeut Booking, så er det også det, der skal stå på dine dokumenter.

Hvordan refunderer jeg betalinger?

  • Du kan refundere betalinger fra dine kunder inde under EasyPay menuen, som fremgår af den øverste bjælke i dit system.
  • Du kan refundere betalinger, hvis de er trukket fra din klients konto, men endnu ikke er overført til din egen konto.
  • Hvis pengene er blevet overført til din konto, må du i stedet ind og refundere pengene manuelt gennem din bank. Her kan du kigge på bankudtoget, og matche det med de betalinger, du kan se i din EasyPay menu, for at være sikker på, at du refunderer de rigtige penge.

Hvornår bliver betalinger overført til min konto?

  • Betalinger kan ligge i din beholdning inde i EasyPay menuen i op til 7 dage, inden de bliver overført til din konto.
  • Hvis der går længere tid, må du meget gerne kontakte os på [email protected], så vi kan gå ind og se, om der er gået noget galt. Vi sidder klar til at hjælpe alle ugens dage!

Interesseret i at vide mere?

Vi håber meget at dette hjalp til forståelsen af EasyPay! Slutteligt vil vi gerne anbefale dig at hoppe ind i vores hjælpecenter. Her har vi samlet alle guides til alle vores funktioner og integrationer i systemet. Du kan altså blandt andet finde gennemgange til vores app ‘Klippekort’ og ‘Medarbejdere‘. Her kan du læse om alle de forskellige muligheder du har. Hjælpecenteret er altså både tiltænkt den nye bruger, der skal have assistance til at sætte Terapeut Booking op med alle dets standardfunktioner. Man kan tage det fra en ende af, med gennemgang af kalender, klienter, journaler, osv. Vi håber også at de brugere der allerede er vant til at benytte systemet, vil kunne drage nytte af hjælpecenteret. Det er nemlig også sat op i emner og så vidt muligt alfabetisk opsat (i gennemgangen af vores apps). Dette vil altså gøre, at man vil kunne søge målrettet efter det man søger.

 

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close