Velkommen til endnu et blogpost!
I denne post vil jeg gøre det klart præcis hvilken bekræftelsesmail der gælder til hvad i systemet. For hvis du ikke har lagt mærke til det endnu, så har vi faktisk to man kan sætte op!
Lad mig opstille to scenarier:
Det første scenarie er en Online Booking. Klienten har selv været inde og booke en aftale online og fået en tid. Det vil du som behandler gerne sende en bekræftelse på – men selvfølgelig automatisk! ?
Denne bekræftelsesmail kan opsættes inde i menuen “Indstillinger”–>”Online Booking”–>”Bekræftelser, notifikationer og påmindelser” og gælder altså alle klienter som booker tid online.
Klienter booker online
Et andet scenarie er, at du som behandler opretter en aftale til klienten i kalenderen – altså ikke online booking. Bekræftelsesmailen i dette tilfælde kan sættes op i “Indstillinger”–>”Kalender”–>”Automatisk Bekræftelse” og så vil klienten også modtage en mail hver gang du opretter aftalen selv i kalenderen – selvefølgelig også helt automatisk! ?
Behandler booker tiden i egen kalender
Det er selvfølgelig en mulighed at benytte samme email samme steder ved at indsætte den samme tekst i begge indstillinger, men vi har givet dig muligheden for at differentiere dem. ?
God fornøjelse med det!
// Oliver