Partnerskab for større klinikker
Vores partnerfunktion åbner op for nye muligheder for større klinikker eller fællesskaber af terapeuter som arbejder selvstændigt under samme tag. Denne nye partnerfunktion introducerer altså en form for ‘super-bruger’ i systemet: det er manager-brugeren, og med den bruger-type kommer en masse muligheder.
Hvad kan vi tilbyde vores partnere
Er du en del af et fællesskab af selvstændige terapeuter? Leder du efter en måde at administrere flere Terapeut Booking kontoer fra en fælles platform? Så er vores nye partneropsætning muligvis løsningen for dig. Takket være udviklingen af vores 'managerkonto' kan du nu få adgang til og administrere så mange konti, du vil, fra en enkelt hovedkonto.
Vi har efterhånden en del muligheder i Terapeut Booking, hvis du arbejder sammen med flere forskellige terapeuter, og derfor er flere i samme virksomhed, der skal bruge systemet sammen. Udover partnerfunktionen, kan du nemt tilføje flere forskellige kalendere i systemet med vores integration til Google Calendar, så du kan synkronisere en fælleskalender til flere forskellige Terapeut Booking brugere, og så har vi selvfølgelig vores Medarbejdere-app, hvor du kan oprette flere forskellige medarbejdere i ét system, tildele dem klienter og aftaler og meget mere. Med vores partnerfunktion tilføjer vi endnu en løsning til rækken, hvor du kan blive manager for de andre klinikker i din virksomhed!
Du kan også invitere allerede eksisterende Terapeut Booking-brugere til at blive en del af din manager-konto. Terapeut Booking-brugeren vil da modtage en invitation, som de kan acceptere eller afvise.
Fælles adminstration
Arbejd uafhængigt som terapeuter og send fakturaer, personlige meddelelser, reservationsbekræftelser og mere separat, mens du stadig er i stand til at administrere alle konti fra din fælles platform.
Nøgletal og statistik
Se vigtige statistikker om organisationen eller fællesskabet som helhed, herunder oplysninger om antallet af brugere, der er knyttet til din hovedkonto, og den samlede indtjening.
Egen kundeservice
Giv din egen interne servicefunktion ved at tilføje din IT-support e-mail til systemet, hvilket gør det nemt for dine medlemmer at nå ud, når der er brug for hjælp.