Har du skiftet bank og mangler at opdatere dine betalingsdetaljer?

Camilla Hahn
08-05-2017
0 minutters læsetid

Denne post er resultatet af udveksling med en kunde på Terapeut Booking via kundeservice. Tusind tak for alle de gode spørgsmål vi får på [email protected]. Husk at man altid kan kontakte os direkte på e-mail hvis der er det mindste.

Hej igen! Her kommer endnu et super godt spørgsmål jeg modtog i dag fra en af vores fantastiske brugere.


Hej Terapeut Booking!

“Hvordan ændrer jeg mine betalingsdetaljer, så det fremgår af fakturaen?” 


Her er hvad jeg svarede:

Hejsa!

Tusind tak for din mail. 😊

Hvis du klikker på “indstillinger” –> “faktura” kan du her ændre betalingsdetaljerne, så det passer. 

Rigtig god dag!

// Maja

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close