Integrationer

En af Terapeut Bookings styrker er muligheden for at udvide funktionaliteten med tusindvis af integrationer.

Hvad er en integration?

En integration er ligesom en app på din telefon, men i dette tilfælde er app’en bare på Terapeut Booking. Forestil dig, at du gerne vil sende sikre beskeder til dine klienter i Terapeut Booking, så har vi en integration til det, eller hvis du nu vil tage onlinebetalinger, så dækker vi dig også der. Vi har lavet mange forskellige integrationer til dig, men det er også muligt for vores brugere at lave deres egne integrationer.

Hvad er en app?

Vi har tilføjet ekstra funktionalitet til Terapeut Booking med vores liste af apps. Nogle af disse apps tillader dig at integrere med eksterne ydelser såsom Google Analytics, Facebook Login og mange flere. Disse er vores skræddersyede integrationsapps, men hvis vi ikke har en app til den integration, du leder efter, så er der mange måder hvorpå du kan tilknytte din yndlingsydelse. Se alle vores funktioner og apps.

Nogle af vores mest populære apps og integrationer

Sygeforsikringen “danmark”

Slut med at indberette manuelt – få Terapeut Booking til at hjælpe dig. Med en integration til Sygeforsikringen “danmark” indberetter vi automatisk dine aftaler som er tilskudsberettiget til Sygeforsikringen “danmark”. Opsætningen tager kun få minutter, og der er masser at hjælp at finde i vores blog, hvis du skulle være i tvivl om noget.

Google Kalender

Gå aldrig glip af en aftale eller lad dine klienter booke ind mellem dine private aftaler. Integrationen viser både Terapeut Booking aftaler i Google og omvendt dine private aftaler i din Terapeut Booking kalender. Hvilket gør din hverdag nemmere, ved at sikre at du altid har styr på alle dine aftaler et sted.

Dinero

Med integrationen til Dinero sikrer du at dine klienters faktura og dit regnskab er 100% opdateret i dit regnskabssystem Dinero. Dinero modtager sikker information omkring ydelser, klienter og faktura som du opretter i Terapeut Booking og bogfører det korrekt. På denne måde har du din helt egen revisor app, som kan hjælpe dig med at bruge mere tid på det du kan lide, nemlig din klinik, og mindre tid på at kigge på tallene. Derfor kan du læne dig tilbage og slippe for at sidde med bogføring – da Dinero gør det helt automatisk.

MobilePay Invoice

Workfeed

Dit Betalingssystem

MedCom

Simplero

OneDrive

Zoho Subscriptions

Shopify

Outlook

Google Drev

Dropbox

MailChimp

E-conomic

Google Analytics

Billy

Zapier

Integrationer under udvikling

Web-Regnskab

Zenegy

EDIFACT

NemID

Meneto

FMK Fælles Medicinkort

MobilePay