Hey igen allesammen,

I denne post skal vi se på et andet led i vores nye Sygeforsikring “danmark” opdatering.

Her kan man få et indblik i hvordan man indberetter gamle faktura som skulle have været indberettet, men som ikke blev det er flere grunde.

Værsgo’ at kigge med



// Oliver