Betaling og fakturering er ofte en tidskrævende del af arbejdet, der gøres sidst på dagen, når alle behandlingerne er overstået. Hos Terapeut Booking har vi indrettet vores bookingsystem, så klienterne kan betale online på din side for derefter at modtage en kvittering automatisk via mail. Løsningen koster 0 kroner i abonnement og er uden binding.
- Klienterne betaler direkte til dig, når de booker en tid hos dig i din online booking
- Design af fakturaen efter eget ønske, samt eventuel dokumentation for ”danmark”-indberetning
- Bestem selv, om klienten skal betale før eller efter behandling – helt ned til de enkelte ydelser
Hjælp klienten på vej og gør et godt indtryk
Med onlinebetaling gennem onlinebooking samler du alle dine fakturaer og andre betalingsrelaterede dokumenter ét sted. Klienten betaler online og får en faktura via e-mail, og du skal ikke bekymre dig om, hvorvidt du nu skrev den rigtige pris eller det rigtige kontonummer ind - alt sker via automatiserede processer.

EasyPay
Vi kalder dette betalingssystem for EasyPay, og det er det første af sin slags i Danmark. Systemet er overskueligt og nemt for både dig som praktiserende og dine klienter, der vil booke og betale online. Læs mere om online betaling med EasyPay lige her. Med EasyPay er det lige meget, hvor længe eller hvor meget du bruger systemet. Du betaler altid 1,9% + 1,50kr. (excl. moms) pr. transaktion - og det er naturligvis uden bindinger og betalings-gateway.

Bestem selv, hvornår klienten skal betale
Med EasyPay bestemmer du selv, hvornår klienten skal betale. Det kan være både før, under og efter behandling. Skulle omstændighederne ændres undervejs, kan dette tidspunkt for betaling redigeres efter ønske.

Undgå besværligt papirarbejde
Når du har tastet din kliniks informationer ind på din bruger foregår alle processer automatisk herfra. Al fakturering og andet papirarbejde dokumenteres og håndteres online, hvor du let kan finde frem til det.
