Betaling og fakturering er ofte en tidskrævende del af klinikarbejdet, der gøres sidst på dagen, når alle behandlingerne er overstået. Hos Terapeut Booking har vi indrettet vores bookingsystem, så klienterne kan betale online på din side og herefter modtage deres kvittering automatisk via mail. Du kan helt selv vælge, hvilken betalingsmetode du ønsker at bruge. Med online betaling i Terapeut Booking er det nu nemt at modtage betalinger og afsende tilhørende fakturaer. Du kan komme i gang med din online betaling på to minutter med EasyPay-løsningen.
- Direkte og nem betaling, når klienter booker en tid hos dig i din online booking
- Design faktura efter eget ønske og vedhæft eventuel dokumentation for ”danmark”-indberetning
- Fleksibel betaling for klienter helt ned til hvert enkelt ydelse og event – direkte i bookingsystemet
Hjælp klienten på vej og gør et godt indtryk
Med onlinebetaling gennem onlinebooking samler du alle dine fakturaer og andre betalingsrelaterede dokumenter ét sted. Klienten betaler online og får en faktura via e-mail, og du skal ikke bekymre dig om, hvorvidt du nu skrev den rigtige pris eller det rigtige kontonummer ind - alt sker via automatiserede processer. På den måde undgår du tastefejl og bruger mindre tid på betalinger og fakturaer. Det gør at du har mere tid til dine klienter og til at du kan give bedre behandlinger. Lad automatisering af dine online betalinger tage det tunge læs allerede i dag og få en gratis profil på Terapeut Booking.
EasyPay
Vi kalder dette betalingssystem for EasyPay, og det er det første af sin slags i Danmark. Systemet er overskueligt og nemt for både dig som praktiserende og dine klienter, der vil booke og betale online. Læs mere om online betaling med EasyPay lige her. Med EasyPay er det lige meget, hvor længe eller hvor meget du bruger systemet. Du betaler altid 1,9% + 1,50kr. (excl. moms) pr. transaktion - og det er naturligvis uden bindinger og betalings-gateway.
Bestem selv, hvornår klienten skal betale
Med EasyPay bestemmer du selv, hvornår klienten skal betale. Det kan være både før, under og efter behandling. Du kan også vælge, at beløbet reserveres på klientens betalingskort, men først opkræves når aftalen har fundet sted. På den måde sikrer det også, at klientens kort har dækning til behandlingen. Skulle omstændighederne ændres undervejs, kan dette tidspunkt for betaling redigeres efter ønske. Du kan redigere dette præcis som du ønsker, præcis når du ønsker. Klienten kan nemt betale online med deres betalingskort. EasyPay understøtter mange betalingskort, herunder Visa, Mastercard, American Express, UnionPay m.fl. Så sikres det, at dine klienter kan betale online for deres behandlinger hos dig.
Undgå besværligt papirarbejde
Når du har tastet din kliniks informationer ind på din bruger foregår alle processer automatisk herfra. Al fakturering og andet papirarbejde dokumenteres og håndteres online, hvor du let kan finde frem til det. Vi gemmer naturligvis alt den data du har brug for, og du kan nemt sortere i det ud fra mange kategorier. Eksempelvis om du kun vil se dine forfaldne fakturaer, så du hurtigt kan se hvem du skal sende rykkere til, og meget meget mere.