Seneste opdateringer: Få MobilePay Invoice og gør dine online betalinger mere simple (+ meget mere!)

14-09-2021
3 minutters læsetid

Denne opdatering på bloggen vil beskrive et udsnit af de forbedringer og nye funktioner Terapeut Booking er blevet udstyret med over sommeren. Det har vi glædet os til at fortælle mere om, så jeg håber du vil læse med!

 

MobilePay Invoice hjælper dig med betaling og faktura

Vi har længe modtaget feedback fra vores klinikker omkring lettere afregning og udsendelse af fakturaer til de klienter de har ydet en service til. Her har MobilePay et udbredt produkt til netop at løse netop dette. Servicen hedder MobilePay Invoice. Med en integration mellem dit Terapeut Booking system og MobilePay Invoice kan du nemmere sende din faktura til klienten. Det store “win” er faktisk beskrevet som værende, at klienten meget nemt og hurtigt kan “swipe” pengene din vej via telefonen. Super smart. 

Forbindelsen er helt gratis, men du skal have et MobilePay Invoice produkt tilknyttet dit CVR nummer før tjenesten kan bruges. Se den helt store MobilePay Invoice guide til at komme i gang på vores blog.

 

Forbedret notifikations-center som giver dig overblik!

Der sker meget i klinikken. Vi hører ofte om behovet for et overblik ude i klinikkerne fordi der er mange rutiner og processer som kører konstant. Her er vi gået ind i kampen for at få et bedre overblik, men også få et bedre overblik over de aktiviteter som foregår. Derfor er notifikations-centeret nu opdelt i “notifikationer” og “aktiviteter”. “Notifikationer” viser nye handlinger som en ny booking eller meddelelse. “Aktivitet” viser sekundære handlinger, som et godkendt samtykke

 

 

Vores mål har været, at et granulært opdelt notifikations-center skærper fokus og overblikket. Ud over det har vi tilføjet “antallet af nye notifikationer”. Før havde vi blot en rød lampe. Vores erfaring var at notifikationer forsvandt i mængden. Nu indikerer notifikations-centeret klart hvor mange nye meddelelser der er kommet.

 

Færre klik og bedre flow i klinikken

En anden spændende case vi havde omhandlede flowet i klinikken. Selvom vi tror på digitaliseringen af klinikken, så oplever stadig flere klinikker at klienter ringer for at ombooke. Ombooking sker rigtig tit. For at gøre denne process nemmere spørger systemet om du vil informere klienten om den ændring du laver i aftalen i tilfælde af en ombooking. Det er god service fordi klienten modtager en ny bekræftelse på dato og tid.

Yderligere oplevede vi mange klinikker der mistede meget af deres skrevne arbejde på journalerne, fordi man kunne lukke et indlæg uden at gemme det. Ved et fejlklik kunne hele klientens journal gå tabt fordi man trykkede på den forkerte knap. Og det sker. Derfor introducerede vi en sikring som gjorde opmærksom på dette. Vi har set et dramatisk fald i journal tekster der går tabt fordi der ikke blev gemt.

Udover ovenstående opdateringer er der lavet mange andre opdateringer af mindre størrelser. Nogle af dem nævner jeg her. Vi har tilføjet muligheden for mere statistik. Vi tror meget på data og derfor kan klinikker nu se hvor en aftale stammer fra og distributionen af aftalerne. Kommer de fra online bookingen? Eller oprettes de i kalenderen af klinikken? Derudover, er oversigten og mængden af detaljer på klippekort udbedret, samt har vores tekniske kolleger lavet den sædvanlige vedligeholdelse af vores database for sikkerhed og performance.

 

Det var det for denne opdatering.

 

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close