Sådan sletter du en lukning af online booking på mobilen

Maja
12-11-2017
1 minutters læsetid

Hej alle sammen!

Jeg har modtaget flere spørgsmål om, hvordan man sletter en lukning af online booking på mobilen. Layoutet er en lille smule anderledes i mobilversionen, så jeg tænkte derfor, at jeg lige ville lave en lille guide til, hvordan man hurtigt kan gøre det på mobilen også.

Hvis du starter med at gå ind under kalenderen og finder den dag, hvor lukningen er oprettet, og derefter klikker på hængelåsikonet oppe i toppen.

Herefter klikker du på selve lukningen i kalenderen som vist nedenfor.

Her klikker du så på “Rediger aftale”.

Herefter klikker du på “Slet” nede i bunden.

Og til allersidst på “OK”.

Herefter skulle du gerne få en meddelelse nede i bunden af skærmen, hvor der står, at lukningen er blevet slettet.

Jeg håber denne guide giver mening, ellers er du altid velkommen til at sende mig en mail på [email protected] 😀

// Maja

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close