En fri arbejdsplads, men med base i Danmark

Agil, hurtig og effektiv

Hos Terapeut Booking tilbyder vi vores medarbejdere en fri og “remote” arbejdsplads. Det er vigtigt for os at være fleksible og imødekommende for både vores ansatte og kunder. Derfor er det ikke ualmindeligt, at hovedparten af ​​personalet arbejder fra deres hjem eller kontorer i Aarhus eller Melbourne. Vi søger at gøre vores kunder såvel som vores medarbejdere komfortable i deres hverdag. Her er det vigtigt for os, at vores medarbejdere kan organisere deres eget arbejde og tage initiativ, samt tage ansvar for deres egne projekter og ideer.

Terapeut Booking stræber efter at være det, vi sælger. Essensen af ​​Terapeut Booking systemet er at gøre det administrative arbejde lettere for terapeuter og klinikker gennem automatisering. Tilsvarende automatiseres store dele af virksomheden også for at gøre det lettere for os og vores kunder. Betyder det, at det er en automatiseret softwarerobot, der gør alt arbejde? Nej, vi gør vores bedste for konstant at være tilgængelige og skabe, hvad vores kunder ønsker, hvad enten det er fra Aarhus i Danmark eller Wolverhampton i England.

At vi er “remote” og langt fra hinanden – fysisk – betyder ikke, at vi ikke kan lide hinanden. Der er ingen tvivl om, at fjernarbejde har sine fordele og ulemper. Ulemperne er naturligvis, at vi ikke har mulighed for at sidde og se hinanden i øjnene. Vi løser dette ved at chatte eller tale via video. En enorm fordel ved at arbejde eksternt er, at vi kan bevæge os utroligt hurtigt, når det er nødvendigt. Derudover er vi et lille team, der håndterer mere end 37.000 terapeuter og klinikkers administrative opgaver hele verden over. Dette er noget, vi er ekstremt stolte af.

 

Globus på mørkt træbord

 

Fra Colombia til Litauen og Melbourne

Terapeut Bookings medarbejdere er spredt over hele verden, men vores hovedkvarter er beliggende i København, Danmark. Vi har kolleger, der arbejder fra Jylland, København, Colombia, England, Norge, Sverige og endda helt over på den anden side af jorden i Melbourne, Australien.

Medejer Bo Møller har også undersøgt mulighederne for at tage sin bærbare computer i en rygsæk og rejse verden rundt mens han arbejder flere gange. Bo har blandt andet udforsket Afrika, hvor han besøgte lande som Tanzania, Kenya, Seychellerne, De Forenede Arabiske Emirater, Oman og Gran Canaria. Alt sammen, mens han stadig var aktiv og en del af EasyPractices daglige aktiviteter.

Unikke muligheder for alle

Hos Terapeut Booking har vi også flere studerende som hjælper i vores kundeservice og marketing team. Som studerende på danske universiteter får man ofte muligheden for at tage på udveksling et semester til udlandet. Her giver vi studiemedhjælpere en unik mulighed for at kunne tage computeren med sig og fortsætte sit arbejde samtidig med at man nyder sit udvekslingsophold. Dette virker også modsat. Studerende i Danmark med andre nationaliteter kan i sit studieophold søge praktik pladser som flere gange er blevet til faste stillinger der ikke nødvendigvis binder dem til Danmark, men at de kan rejse hjem og fortsætte deres arbejde.

Person der skriver på apple bærbar

Digitaliseret og automatiseret organisation

Vi stræber efter at blive digitaliseret, og det meste af vores interne kommunikation foregår over softwareapplikationen, Slack. Vores månedlige “sprintmøder” er også digitaliseret, hvilket gør dem super fleksible. Det er muligt at deltage i dem online via Slacks videochat, Skype eller ethvert andet stemmekommunikationsprogram. Det sikrer en daglig og rutineret kommunikation imellem os, som gavner vores arbejdsmiljø.

Terapeut Booking er en selvkørende forretning, hvor du selv planlægger din tid og dit arbejde. Her bruger vi projektværktøjet Basecamp til at planlægge vores aktiviteter, som alle ansatte kan få adgang til via internettet.

Alt i alt ser vi os selv som en ekstremt fleksibel virksomhed med en flad organisationsstruktur. Alle kan bidrage, og endda praktikanter har mulighed for at skabe noget værdifuldt og nyttigt for virksomheden.

Nemt, sjovt og simpelt

En “remote” arbejdsplads er bestemt ikke for alle. Det er en konstant balance og en kunst at skabe et velfungerende og sundt arbejdsmiljø online. Hos Terapeut Booking har vi fået det til at spille. Vi er en fjern-arbejdsplads, hvor de nationale grænser er irrelevante, og evner og kompetencer er altafgørende.

Vores mål er at gøre det lettere, sjovere og enklere i hverdagen. Vores organisationsstruktur hjælper os, men har vi også brug for at hjælpe dig? Kontakt os gerne på [email protected] for at høre mere.

Bo og Emil, stiftere af Terapeut Booking

Har du nogen spørgsmål?

Frisk på at give det et skud? Du kan oprette en gratis bruger og få adgang til platformen.

Hvis du har nogen spørgsmål kan du altid skrive til os på [email protected]. Vi er klar til at hjælpe.

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close