Siden vi lancerede Terapeut Booking i 2012, har vi været på en fantastisk rejse sammen med vores brugere. Hvad der begyndte som et enkelt bookingsystem, er i dag blevet til et fuldt udbygget klinikadministrationssystem, der understøtter alt fra booking og journalføring til fakturering og kommunikation med det digitale sundhedsvæsen.
For at sikre at vi også fremover kan leve op til de højeste standarder inden for sikkerhed, digitalisering og brugervenlighed, lancerer vi en ny og simplificeret prismodel d. 13. februar 2025.
Uanset om I allerede bruger Terapeut Booking eller er på vej til at tage det næste skridt, er vores opdaterede priser designet til at skabe større værdi for jer.
Hvorfor opdaterer vi vores prismodel?
Vi er stolte af at kunne fortsætte med at udvikle Terapeut Booking, og vi er glade for at kunne introducere en ny prismodel, som giver jer mere fleksibilitet og gennemsigtighed.
Vores mål er at give jer:
- Transparens: En enklere og mere gennemskuelig prisstruktur, der giver jer et klart billede af omkostningerne – uden ekstra gebyrer
- Skalerbarhed: Uanset om I er en lille klinik eller en større klinikkæde, kan vores prismodel tilpasses jeres specifikke behov, så I kun betaler for det, I bruger, og har mulighed for nemt at skalere op eller ned
- Bedre værdi: Vi har optimeret vores priser og udvidet vores investering i videreudvikling af systemet, så I får endnu mere ud af jeres investering i vores platform.
En mere overskuelig og gennemsigtig prismodel
Fra den 13. februar 2025 indfører vi følgende opdateringer:
- Justering af prisen på abonnement og betalte apps
- Flere funktioner inkluderet i abonnementsprisen
- Fjernelse af loft på klientaftaler
- En brugerbaseret prismodel med gratis adgang til sekræterer og bogholdere.
Se de nye priser


Endnu bedre muligheder for forretningsudvikling
Vi fjerner loftet på de 500 klientaftaler, således at I fremover kan administrere ubegrænsede klientaftaler uden meromkostninger. Derudover udvider vi abonnementet, så der vil være flere funktioner inkluderet i prisen.
Med de nye gratis funktioner kan du blandt andet:
- Administrere ventelister med automatiske notifikationer til dine klienter ved aflysninger
- Muliggøre ratebetaling så klienter kan dele deres betaling op over tid
- Sende automatiske spørgeskemaer til klienter før eller efter behandlinger
- Administrere lokaler og udstyr og undgå dobbeltbookinger.
Brugerbaseret prismodel – hvad betyder det?
For at sikre at prisen afspejler jeres brug af systemet, indfører vi en brugerbaseret prismodel. Det betyder, at I fremover vil betale abonnementsprisen pr. medarbejder, som så får adgang til den fulde funktionalitet i abonnementet.
Både MedCom og Sygeforsikringen “danmark” vil fremover tage udgangspunkt i ydernumre og de behandlere, der kan tilgå dokumenter, så I kun betaler for det, I faktisk bruger.
Gratis adgang til sekretærer og bogholdere
Vi forstår, at sekretærer og bogholdere kan spille en vigtig rolle i klinikker, men at de måske ikke har behov for den fulde funktionalitet, som terapeuter og behandlere har. Derfor tilbyder vi, at adgang til sekretærer og bogholdere, der ikke har brug en booking kalender, fremover vil være gratis. Dette betyder, at I kan optimere jeres arbejdsprocesser uden ekstra omkostninger for disse roller.
Investering og videreudvikling
Denne prismodel gør det muligt for os at investere yderligere i funktionalitet og support, der er skræddersyet til større klinikker og klinikfællesskaber samt give mindre klinikker en alt-i-én-løsning med mulighed for at skalere med os.
I 2025 og frem vil vi introducere forbedringer til eksisterende funktioner baseret på brugerfeedback samt introducere nye funktioner, der vil hjælpe med at håndtere de særlige behov, der opstår i større praksis- og klinikmiljøer.
Vi glæder os til at hjælpe dig i gang med de nye muligheder og funktioner, som vi håber vil gøre din klinikadministration mere effektiv og din hverdag lettere.
Hvad skal du gøre?
- Har du spørgsmål?: Hvis du har spørgsmål til, hvordan ændringen påvirker dig, eller hvis du ønsker at tale med en af vores eksperter, står vores supportteam altid klar til at hjælpe. Vi tilbyder også personlige rådgivningssamtaler, hvor vi kan guide dig igennem de nye muligheder.
- Kom i gang: Er du klar til at se, hvordan Terapeut Booking kan optimere din klinik? Opret dig i dag og prøv systemet helt gratis.