Ny funktion i Medarbejdere-appen

06-09-2020
3 minutters læsetid

GODT NYT!

Så kan vi endelig løfte sløret for en længe ventet funktion i TB-systemet. Har du Medarbejdere-appen tilknyttet din konto eller overvejer du at bruge den, så skal du læse med her!

En stor del  af vores brugere hos Terapeut Booking benytter sig af Medarbejdere-appen, som kan tilknyttes nemt og hurtigt, når man har skaffet sig adgang til systemet. 

Medarbejdere-appen gør det nemmere at håndtere, flere medarbejdere eller behandlere i din klinik og ikke nok med det – så har vi lavet endnu en tilføjelse til appen.

Som de fleste nok er bekendt med, kan det være meget uoverskueligt at administrere mange klienter, samtidig med at man har mange ansatte og skal holde styr på hvem, der tager sig af hvilken klient. Derudover er den nye funktion også super smart i forhold til GDPR og øget sikkerhed, da alle medarbejdere ikke vil kunne se klienters personfølsomme data.
Den nye funktion har været en forespørgsel i lang tid og nu har vi endelig gjort det muligt at kontoejeren kan give sine medarbejdere adgang kun til egne klienter.

Som vist på nedenstående billede har man under menuen Indstillinger -> Medarbejdere, nu mulighed for at gå ind på medarbejderen og give adgang til at (kun) denne person har adgang til udvalgte klienter.

Når du har valgt at medarbejderen “Kan ændre”, så kan du med fordel følge disse trin for at give klient rettigheder til din medarbejder:

  1. Gå ind under menuen “Klienter”
  2. Vælg den klient, som medarbejderen skal tilknyttes
  3. Tryk på “Rediger”
  4. Gå ind under “Medarbejdere” (vist på billedet under) og give medarbejderen adgang til at ændre i den valgte klient, vedkommendes journaler osv.

Online Booking

Noget andet der også er værd at nævne omhandler Online Booking. Når en klient booker en tid gennem Online Booking i en medarbejders kalender, vil denne medarbejder (selvom vedkommende har begrænset adgang) automatisk blive tildelt klienten og den bookede tid. Det samme gælder for, hvis en klient tilmelder sig et event i en specifik medarbejders kalender.

Disse nye funktioner håber vi at I vil tage godt imod og at I vil gøre brug af. Derved kan I få mere ud af “Medarbejdere”-appen, og gøre det nemmere for alle i klinikken at administrere klienter. 

Hvis der er det mindste, så er I altid velkommen til at kontakte supportteamet og jeg på [email protected], hvor vi sidder klar til at hjælpe jer 🙂