Humlegårdsklinikken

Skønhedsklinik automatiserer bookingflowet med Terapeut Booking

Lennart Sandberg og hans datter
Med vores medicinske færdigheder kan vi hjælpe vores klienter med at fremhæve deres smukke funktioner. I en industri, der er eksploderet fuldstændigt med en overflod af useriøse terapeuter og uprøvede stoffer, ønsker vi at være en modvægt.
Antal stjerner

For 21 år siden grundlagde Dr. Lennart Sandberg Humlegårdsklinikken under navnet Zmedical. Han havde længe før opstarten arbejdet med Botulinum-toksin inden for sundhedsvæsenet og baseret på sin interesse for æstetiske injektionsbehandlinger grundlagde han derefter Humlegårdskliniken. I dag er Humlegårdskliniken en familievirksomhed, der drives af Lennart Sandberg og hans to døtre, Hedvig Sandberg og Amanda Weidenius. Hedvig Sandberg er administrerende direktør for klinikken, men udfører også hudbehandlinger og fedtfrysning. Amanda Weidenius er uddannet tandlæge og udfører injektionsbehandlinger, ligesom hendes far Lennart. Skønhedsklinikken har to klinikker, en i Stockholm og en i Osby, hvor der tilbydes en række forskellige behandlinger. Humlegårdskliniken tilbyder blandt andet konsultationer, injektionsbehandlinger med Botulinumtoksin og fyldstoffer, samt fedtreduktion, hårfjerning og hudforyngende behandlinger.

Fokus på ansvar, kvalitet og resultater

Humlegårdsklinikken har tre nøgleord: ansvar, kvalitet og resultater. Ansvar for at give kunden en sikker oplevelse ved at have god viden om lægemidlets virkning og tage sig af kunder, der oplever bivirkninger eller ikke er tilfredse med resultatet. Kvalitet ved kun at bruge sikre, velprøvede behandlingsprodukter, mens terapeuterne altid holder sig ajour gennem løbende uddannelse. Og endelig resultater, der henviser til vigtigheden af ​​at levere et resultat, som kunden er tilfreds med.

Læs mere om Humlegårdsklinikken her.

 

Journalskrivning er en central del af det administrative arbejde på Humlegårdsklinikken og et behandlingstrin. Da Humlegårdsklinikken begyndte at bruge Terapeut Booking, blev det pludselig muligt at integrere deres journalsystem med online booking systemet. Systemet tillader også billedhåndtering, så klinikken kan gemme før og efter billeder i klientens journal. Med Terapeut Booking kan klinikken gemme information på en enkel og sikker måde under overholdelse af reglerne om GDPR, hvilken er den største betydning for klinikken. Læs mere om, hvordan Terapeut Booking hjælper din praksis med at følge GDPR her.

Lennart Sandbergens datter Humlegårdsklinikkens to grundlæggere klinikarbejde Lennart taster på computer klinikken indvendigt

Terapeut Booking for et bedre klientflow

Online-bookingen har haft en positiv effekt på kundestrømmen på klinikken. For kunder er det let at booke, ombooke eller aflyse hvis de forhindres i deres booket tid. Ved at automatisere bookingprocessen kan klinikkens terapeuter deltage i kundebehandling i stedet for det administrative arbejde. Terapeut Booking håndterer i øjeblikket de fleste af klinikkens bookinger.

kalender ikon

Online Booking

Vi har designet et Online Bookingsystem, der hjælper dig med at skabe et overblik og en struktur, uanset hvilket erhverv du har

Læs mere om Online Booking lige her

Terapeut Bookings rolle

For Humlegårdsklinikken spiller deres hjemmeside og muligheden for at tilbyde online booking en vigtig rolle. Ud over online booking bruger klinikken kerne apps som “Medarbejdere“, “Google Kalender”, “Gavekort” og “Samtykke-app“. Det betyder, at meget af klinikkens administrative arbejde er samlet i deres Terapeut Booking system.

Vil du automatisere administrative opgaver ligesom Humlegårdsklinkiken?

Vil du automatisere din klinik med digitale værktøjer og bruge mere tid på klient bookinger? Prøv Terapeut Booking i dag ved at oprette en gratis konto hos os her, eller send os en besked på [email protected], hvis du vil vide mere.

Triangle
Lennart taster på computer
Triangle

Fotograf: Marilia Bognandi

"Terapeut Booking er logisk og let at bruge for vores klienter, men også for personalet"
Humlegårdsklinikken med to grundlæggere
Næste kundehistorie

Gestaltterapeut sparer tid på kommunikation med sine kunder gennem Terapeut Booking

”Før Terapeut booking brugte jeg min tid på at kommunikere frem og tilbage for at finde en tid til en booking, nu går cirka 90% af mine kunder selv ind på online booking og bestiller tid selv”

 

 

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close