Integration

Google Drev

Del alle dine filer, få feedback, skab værdifuldt content og arbejd med resten af klinikken ved at dele jeres dokumenter i et sikkert miljø i gennem Google Drev.

Sådan bruger du Google Drev med Terapeut Booking

Google Drev er Googles fil-synkroniseringsapp, der giver dig mulighed for at gemme alle dine filer online sammen med dine Google Docs-dokumenter og holde dem synkroniseret med alle dine enheder. Med andre ord hjælper Google Drev med at holde alle dine filer organiseret og opdateret. Mulighederne er uendelige! Send underretninger, opret og opdater dokumenter, og del filer uden at du egentlig behøver at åbne Google Drev. En integration med Google Drev sørger for, at dine filer er lige der, hvor du har brug for dem, når du har brug for dem!

Kom godt i gang med Google Drev

For at komme i gang med at integrere Google Drev til Terapeut Booking, skal du oprette forbindelse til Zapier-appen i vores system. Dette giver dig ikke kun mulighed for at oprette forbindelse til Google Drev, men også flere tusinde af andre apps. Under menuen "Apps" i Terapeut Booking kan du oprette forbindelse til Zapier Du vil blive taget igennem en opsætningsguide, hvor du kan definere en såkaldt "trigger". En "trigger" er en handling i Terapeut Booking, som skaber et grundlag for en "action". En "action" er en handling der bliver udløst på baggrund af det, der er sket i Terapeut Booking. Du definerer både "trigger" og "action" og kan derigennem få et helt skræddersyet setup.

Efterspørg en Google Drev applikation til Terapeut Booking

Vi har masser af relevant information på både vores blog og vores sociale medier, som du finder mere informationer på, når du bruger Terapeut Booking. Hvis du ikke kan finde det, du leder efter, kan du altid kontakte vores kundeservice.

Skriv til os