Tillægsydelser

‘Tillægsydelser’ er mindre ydelser, der kun kan bookes i forlængelse af dine andre ydelser. Dette kan også inkludere produkter, du ønsker at tilbyde dine klienter som supplement til dine normale ydelser. Ved automatisk at foreslå at dine klienter booker en tillægsydelse i din Online Booking, kan du forbedre dit salg og skabe mere værdi for dine kunder.

Hvordan opretter man en tillægsydelse?

Først og fremmest skal du aktivere app’en Tillægsydelser. App’en er gratis, og kan downloades under ‘Apps’-menuen. Scroll ned på siden indtil du finder ‘Tillægsydelser’ og klik da ‘Aktiver’. Når app’en er aktiveret, kan du klikke på ‘Ydelser’-menuen, for at komme ind til overblikket over dine ydelser. Klik da på ‘Opret ny’ og vælg ‘Opret ny tillægsydelse’:

Her kan du navngive din tillægsydelse, angive længden af ydelsen, samt om den skal være tilgængelig i Online Booking eller ej. Andre ydelsesindstillinger – såsom i hvilken kalender den skal være synlig og betalingsmetoder – vil være de samme som den hovedydelse som tillægsydelsen er knyttet til. I det sidste trin, kan du vælge hvilken hovedydelse der skal tilknyttes:

For at knytte tillægsydelsen til flere forskellige hovedydelser, klik på ‘Tilføj ydelse’. Du vil da kunne vælge at tilknytte mere end blot én hovedydelse. Endelig, klik ‘Gem’ for at gemme dine indstillinger.

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close