Få ryddet op i dine klienter
Vi har længe brugt GDPR til, at udvikle nogle fede funktioner til vores online system. Først var der samtykkeerklæringen og senere beskedappen som var de to store vi udviklede. Vi fik udover dette også udviklet et to-faktor login til at øge din sikkerhed på vores system. Modtagningen og feedbacken på disse funktioner har været helt igennem fantastiske. Det er vi virkelig glade for!
Nu er vi videre til næste funktion nemlig: Automatisk oprydning
Flere behandlere er underlagt regler og love der kræver de holder sig opdateret på aktiviteten hos deres klienter. Hvis nu klienten ikke har været aktiv i mere end 5 år, så skal data slettes (Bemærk: Dette gælder ikke alle). Smid benene op og lad Terapeut Booking gøre denne proces automatisk for dig!
Kilde: https://unsplash.com/photos/qESmU4MUnbE
Dine klienter uden aktivitet vil blive slettet automatisk
En klient uden aktivitet er defineret som følgende:
- Ingen aftaler de seneste X år
- Ingen journaler de seneste X år
- Ingen fakturaer de seneste X år
- Ingen klippekort tilføjet de seneste X år.
… Og flere andre faktorer, som f.eks. modtagne emails, betalinger mm.
Du bestemmer intervallet og vi giver dig en “heads up” når det er tid til oprydning.
Sådan aktiverer du appen
Du kan nemt hoppe ind i din menu “Apps” og finde appen. Vi har valgt at gøre denne app helt gratis og den er utroligt nem at sætte op. Det eneste du skal gøre er, at angive hvor mange år du vil have før vi sletter dine klient data. Så hvad gælder for dig? 2 år? 5 år? Det skriver du blot ind. Når appen er sat op vil du blive notificeret omkring hvilke klienter som står til sletning. Denne besked giver vi dig 7 dage inden via din E-mail.
Vi håber, at i vil tage godt i mod denne funktion! Vi går højt op i at holde vores system opdateret med GDPR, og løbende introducere nye funktioner relateret til netop dette.
Husk at du altid kan hoppe ind og ‘like’ vores facebookside og følge med udviklingen fremad. Desuden vil vi holde dig opdateret på bloggen.
Herudover vil vi meget gerne anbefale dig at hoppe ind i vores hjælpecenter. Her har vi samlet detaljerede guides til alle vores funktioner og integrationer i systemet. Du kan altså blandt andet finde gennemgange til vores app ‘Klippekort’, og læse om alle de forskellige muligheder du har deri. Hjælpecenteret er altså både tiltænkt den nye bruger, der skal have assistance til at sætte Terapeut Booking op med alle dets standardfunktioner. Man kan tage det fra en ende af, med gennemgang af kalender, klienter, journaler, osv. Vi håber også at de mere ‘erfarne’ brugere af systemet, vil kunne drage nytte af hjælpecenteret. Det er nemlig også sat op i emner og så vidt muligt alfabetisk opsat (i gennemgangen af vores apps). Dette vil altså gøre, at man vil kunne søge målrettet efter det man søger.
Kontakt vores support på [email protected]terapeutbooking.dk hvis du har nogen spørgsmål – vi sidder klar i teamet til at hjælpe alle ugens dage 🙂