Gør det nemt at have flere ansatte i din klinik med app’en ‘Medarbejdere’

Få gratis adgang til Terapeut Booking
Opfylder GDPR. 100% krypteret og sikkert. Intet kreditkort nødvendigt.
Medarbejdere menu i Terapeut Booking

Med Terapeut Bookings app ‘Medarbejdere’ kan du have flere separate logins til din online booking platform. Du kan hertil også styre medarbejdernes privilegier, sådan at de kun kan se egne klienter. Dette er blevet specielt vigtigt efter persondataforordningen (GDPR). Det kan være, at du leder en klinik, og derfor har flere forskellige medarbejdere ansat under dig. Det kan også være, at du er en del af et klinikfællesskab, hvor I har brug for at kunne se hinandens kalendere, og deler en fælles konto, hvor enkelte indtægter deles ud til den respektive behandler. Terapeut Booking kan tilpasses enhver kliniktype, herfor har vi apps der skræddersyr din platform til dit behov. Der kan være mange grunde til, at du har brug for flere forskellige brugere, eller logins til din Terapeut Booking bruger – ligemeget hvad har Medarbejdere-appen i hvert fald din ryg!

 

Medarbejdere-appen giver dig mulighed for:

  • At oprette flere forskellige Medarbejdere, som alle har deres eget login til din brugere, med forskellige tilladelser. Dine Medarbejdere kan have hver deres ydelser
  • At sætte medarbejdere på specifikke aftaler, så det bliver nemt at holde overblik over, hvor mange aftaler hver medarbejder har haft.
  • At se statistik over klientaftaler og omsætning inddelt efter medarbejder, så det bliver nemt at holde styr på omsætning.

 

Statistik gør det nemt at holde styr på omsætning og klientaftaler efter medarbejder

Når du har aktiveret Medarbejdere-appen og tilføjet dine medarbejdere til systemet, så åbner det op for, at du kan sortere din statistik i Statistik-menuen efter medarbejder. På denne måde kan du se omsætning, klientaftaler, fordeling af ydelser i klientaftaler og meget mere for hver medarbejder. Dette gør det blandt andet nemt at finde ud af løn, eller opdele omsætning, så det passer til hver behandler. For fælles-klinikken med flere medarbejdere er det derfor et værdifuldt redskab at kunne dele statistik op efter medarbejder. Hvis dine klienter er tilknyttet én behandler, så kan du super nemt organisere dine klienter med tags. Så kan du nemt se klientens normale behandler og lægge aftalen til den behandler.

To kvinder ved en laptop

Giv din Online Booking et friskt pust - og gør det nemt for dine klienter at vælge en behandler

Når du opretter en medarbejder i systemet tilføjer du også et billede til denne medarbejder. Når du så senere opretter en kalender, som er specifikt knyttet til den medarbejder - en såkaldt 'Medarbejder-kalender' - og gør denne tilgængelig i din Online Booking vil dine kalendere vises som et valg mellem forskellige behandlere. Komplet med billede og beskrivelse af hver medarbejder. Dine klienter kan kende deres behandler og booke tid hos den rigtige hver gang. For nye klienter så kan det gøre valget mellem behandlere nemmere ved at lave en indikerende beskrivelse af hvad dine behandleres styrker er. Så bliver det så let som ingenting for dine klienter, at vælge hvilken behandler, de gerne vil ind til!

Medarbejderkalender booking fra klientens perspektiv i Terapeut Booking

Hold overblik over dine forskellige medarbejderes aftaler

Med forskellige medarbejdere oprettet i dit system, kan du tildele dine kalenderes klientaftaler til en specifik behandler. På den måde kan du nemt se hvilken medarbejder, der har hvilke aftaler - selv hvis du ikke har en specifik kalender til hver medarbejder. Medarbejdere appen gør det derfor nemt for dig som klinikdrivende at holde styr på aftaler. Hvis du ønsker endnu mere overblik kan du holde styr på dine vagtplaner og lønninger med Relion. Ved at tildele medarbejdere til dine klientaftaler kan du holde overblikket i din klinik og undgå dobbeltbookinger og andre problematikker.

Medarbejder tilknyttet en aftale i Terapeut Booking

Adgangsrettigheder og mulighed for at sende forskellige mails

Det er muligt at indstille et hav af forskellige adgangsrettigheder for den enkelte medarbejder. Fra hovedprofilen gøres dette ved at gå til 'Indstillinger' --> 'Medarbejdere', og klikke på den medarbejder du ønsker. Derefter vil du blandt andet kunne vælge, om de skal kunne se statistik, EasyPay-betalinger, og journaler - eller om de kun skal have adgang til deres egne journaler. I kan også vælge, om jeres medarbejder ved booking skal afsende egne påmindelses- og bekræftelsesmails til klienten. I kan også vælge, at den enkelte medarbejder skal få notifikationer om booking hos dem. Hvis i ikke ønsker disse muligheder, vil de som standard indstilling blive sendt fra hovedprofilen.

Hvis du får brug for at deaktivere en medarbejder, kan du også gøre dette. Der er nemlig en deaktiveringsknap, der findes, når man redigerer en medarbejder på indstillingssiden for medarbejder-appen. Når man klikker på denne knap, bliver medarbejderen straks logget ud af systemet og kan ikke logge ind, før vedkommende bliver aktiveret igen. Ingen af medarbejderens data slettes, når vedkommende deaktiveres.

Adgangsrettigheder for den enkelte medarbejder

Kom igang med Medarbejdere med det samme!

Læs mere om medarbejder-appen i vores hjælpecenter. Hvis du endnu ikke har oprettet dig som bruger på Terapeut Booking, så kan du oprette en gratis konto på to sekunder. Så tager det kun få minutter for dig at komme igang med Medarbejdere appen!

Tilbage til toppen

Vi har modtaget din E-mail

Vi vil vende retur til dig hurtigst muligt med svar på dine spørgsmål

Ups!

Noget gik galt. Prøv igen eller kontakt os direkte på [email protected]

Har du et spørgsmål? close